?????????

lilla

Glad i forumet
i går når jeg hadde sex.....føltes det ut som om jeg var blitt mer åpen(videre)i skjeden..[&:] kjente jo nesten ikke snappen til gubben,å den er jo ikke akkurat liten heller[;)]hehe......men det er akkurat som hullet har videt seg ut[:(][X(]
hva kan det være???vil jo ikke ha det sånn[&:][:@]
 
Hmmm!

Har ikke peilig, men det var noe å tenke på *grubble*

Kathrine
 
jeg opplever det samme til tider, spesielt hvis jeg føler meg ekstra tung nederst i magen, da føler jeg at jeg ikke har helt kontroll over bekkenmusklaturen når jeg har sex. Også bgynner jeg å tenke på det og da blir det bare værre...[:(] Føler meg som en 10 liters bøtte selv om jeg kniper alt jeg makter...
 
ORIGINAL: lilla

i går når jeg hadde sex.....føltes det ut som om jeg var blitt mer åpen(videre)i skjeden..[&:] kjente jo nesten ikke snappen til gubben,å den er jo ikke akkurat liten heller[;)]hehe......men det er akkurat som hullet har videt seg ut[:(][X(]
hva kan det være???vil jo ikke ha det sånn[&:][:@]


Det er normalt at noen kan oppleve dette, det samme skjedde med meg da jeg gikk gravid med andre mann. Lurt å begynne med knipeøvelser....spesielt etter fødsel!!!! Det gjorde jeg, så alt er heldigvis normalt nå[;)]
 
Jeg hadde det også sånn. Hadde ikke like god styring på musklene der nede og tidvis var det så ille at ikke mannen følte noe særlig heller. Kjipt, men det går over. Kjøp treningskuler etter fødselene og tren med. Begynn med noen litt store som er enklere å holde på. Jeg kjøpte mine på Flirt, til 49 kroner, og går over på noen mindre etterhvert. Målet er noen ganske små,tunge metallkuler, men da må jeg trene bra for å holde på de.
 
Jeg har to som henger samme, med en snor i den nederste til å dra dem ut igjen. Hsuke rikke hva de heter, men de er fine.
 
Back
Topp