!!!

ORIGINAL: msluna

ORIGINAL: *Bestevennen*

Og dette med at du skal ha varen til den prisen som står gjelder prisen varen er merket med. Om det henger et statvi med 50 % klær og det henger en vare feil så får man ikke den til halv pris[;)] Da kan jo hvem som helst ta hvilken som helst vare å si at den hang på halv pris stativet og kreve den prisen. Slik funker det ikke [;)]


Nei, det gjør ikke det?
Kan ikke skjønne at det skal gjøre det.. Har man mye å gjøre og ikke rekker å rydde i butikken, så blir det ofte mye feilplassering for folk henger fra seg klær på feil steder hele tiden. Så lenge man sier fra før kunden betaler så kan de vel ikke kreve feks. 50%?



Man kan ikke kreve 50% om det henger kun ett plagg der, og resten et annet sted...Alle plaggene av den typen må være hengt feil
 
ORIGINAL: dinglende hengepatte

ORIGINAL: Tøsa

nå er du litt dobbelmoralistisk her.
DU ville ha tilbake pengene dine, men synes ikke de skal få tilbake pengene sine?
hehe reagerte på det samme
du dro ned for å kreve penger tilbake, men når det viste seg de hadde gjordt en feil, vil du ikke betale mere


Men altså, snu litt på flisa da, om selger hadde lagt merke til at h*n slo inn for lite i rabatt, så hadde ikke de ringt henne og kjørt hjem til henne med pengene. Og jeg går ut i fra at de fleste her hadde gjort det samme om de hadde lagt merke til at de hadde fått for lite rabatt eller avslag på noe, men ikke omvendt.

Salget er avsluttet, så jeg vil tro at de ikke kan kreve pengene av deg. Men ring forbrukerrådet og spør, så får du i allefall et sikkert svar, men om du må betale tilbake pengene, så får du ringe butikken og si at DE FÅR KOMME å hente pengene selv, for det er ikke din jobb og kjøre dit for feil de har gjort.
 
De ville aldri ringt deg og sagt at du fikk bare 10 % avslag og ikke 20..de ville ikkje kjørt hjem til deg med penger..du måtte kjøre tilbake til de og gi beskjed om en feil de skulle oppdaget!
No ble d orndet og du kjøpte varen på nytt..de regnet ut prisen, slo den inn og trakk d av din konto- DE har gjort en feil! IKKJE du!
Eg hadde spurt de om de mener det er rett at du  først skal kjøre tilbake for å få penger igjen og så måtte kjøre en gang til for å betale mer, ken skal betale bensin pengene dine som du bruker fordi de klarer å gjøre en FEIL TO ganger!!
Det er ikkje ditt problem at de gjør feil!

Sambo e butikksjef, han hadde aldri ringt til en kunde og spurt etter mere penger viss han hadde slått inn feil..då måtte d ha vert ett STORT tap for butikken, at de gikk i minus..
Det handler om servis, kundebehandling og rykte! Eg hadde aldri handlet i den butikken igjen hadde eg vert deg!
 
Back
Topp