11 dager igjen av mai! Har du skrevet over 250 innlegg i mai??

Ikke i bruk

Forumet er livet
For å ha mulighet til å vinne i topp 100 mai må man ha skrevet over 250 innlegg i mai, og ha kommet seg på listen HER

Så langt i mai er det bare 56 medlemmer som har skrevet over 250 innlegg, så sjansene for å klare det er gode!! :D

-----> Her kan du se all info om topp 100 mai <------


Tips til hvordan man kan få skrevet mye:
- Lag, og delta i, skravletråder
- Lag, og delta i, leketråder
- Ha "Bli kjent" tråder
- Bli kjent med andre medlemmer i skravletråden på generelt
- Ta en runde rundt på forumet å svar på tråder der du har noe å "komme med". Vi har mange flotte underforum. F.eks "Hus, hjem og hage" , "Svangerskap og fødsel" og "Matforum".
- Legg inn ett spørsmål til jordmor Katrines nettmøte på tirsdag.
- Spør ernæringsfysiologene fra melk.no om det du lurer på
 
Jeg er langt unna :eek:
 
Skravle på, så kommer du i mål :D

Ta deg en tur i skravletråden på generelt?? Eller i noen av leketrådene HER
Skravle i seg selv er ikke vanskelig. Men motivasjon forsvinner i blant. Iallefall når man er i permisjon og mye skjer hele tiden. Hatt flere tusen innlegg på det meste her inne på en månede tidligere
 
Ligger over, satser på å komme over 800, 1500 kan eg bare glemme [emoji28]
 
Jeg har gitt litt bort jeg også :) selv om jeg fikk høre om en som kunne tenkt seg å kjøpe xD men ikke solgt noe :)
What, noe som ville kjøpe? Kan få kjøpe billig av meg, har alt for mye, må kvitte meg med alle de uåpnet håndkremene for de får eg ikke brukt selv, utviklet håndeksem
 
What, noe som ville kjøpe? Kan få kjøpe billig av meg, har alt for mye, må kvitte meg med alle de uåpnet håndkremene for de får eg ikke brukt selv, utviklet håndeksem
Kjedelig med eksem da. Vet ikke om de enda ønsker det er lenge siden jeg hørte snakk om det. Søsteren til en venninne
 
Back
Topp