"#%"#

Heleneov

Elsker forumet
Herregud!!! Jeg er så ufattelig lei av syklusen min.
Jeg er 5 uker over ikm (tror jeg..) Jeg er ikke noe flink til å regne ut dette.

På onsdag tok jeg blodprøve for å sjekke hcg nivået mitt. Spent på å få svar på den.

Etterpå skal jeg ta ny el-test og hvis den er negativ, skal jeg ta g-test i morgen tidlig.

Jeg vil være gravid. Hvis jeg ikke er det, vil jeg ha mensen..


[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:(]
 
æsj, skjønner deg så godt!!! Ikke noe gøy å gå å vente på TR om man ikke er gravid...
Når tok du test sist?
 
Det nok en stund siden g-test, men ikke like lenge siden el-test.
Men testene er kritthvite. Men det blir testing igjen snart :)
 
Ikke noen artig situasjon nei! Også så lenge siden forventet mens da! Jeg er bare 12 dager etter IKM. Og får bare negative g-tester. Jeg tester ikke med EL-tester.
 
forstår godt hvordan du har det[:'(] er ikke like langt over ikm så dei, men er vel rundt 40 dager tenker jeg....
håper hun kommer snart[&:]

masse lykke til[:)]
 
ORIGINAL: Kvælpklein!

Ikke noen artig situasjon nei! Også så lenge siden forventet mens da! Jeg er bare 12 dager etter IKM. Og får bare negative g-tester. Jeg tester ikke med EL-tester.


Syns det var lenge med 12 dager etter IKM jeg da... og ikke 5... Eller var kanskje ikke det du mente?
 
ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Kvælpklein!

Ikke noen artig situasjon nei! Også så lenge siden forventet mens da! Jeg er bare 12 dager etter IKM. Og får bare negative g-tester. Jeg tester ikke med EL-tester.


Syns det var lenge med 12 dager etter IKM jeg da... og ikke 5... Eller var kanskje ikke det du mente?


? Jeg er bare 12 dager på overtid, mens trådstarter var 5 uker på overtid.
 
Back
Topp