1 uke igjen...

danmark

Glad i forumet
... til igangsetting, blæh. Hadde så håpet på å komme i gang av meg selv denne gangen, men blir bare mer og mer sikker på at det blir samme greia som sist, igangsetting pga overtid :(

Skal inn til overtidskontroll på søndag, også er det igangsetting på dag 11, evt på dag 12, for her i distriktet regnes en graviditet som 40+3, mens man på Vestlandet (hvor jeg har bodd frem til for 1 mnd siden) regner med 40+2, lenge leve en standard for terminfastsettelse, blæh! Kjenner jeg er i dårlig humør i dag :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet du, da er vi to.
De har ville sette meg i gang siden uke 36, men jeg har nektet. Så kommer jeg til å ende opp med igangsetting allikevel. Jeg skal på overtidskontroll i morgen (dag 7), men vet ikke når de setter i gang, mest sannsynlig til uka.

Min største frykt var å bli igangsatt!
 
Krysser alt jeg har (til og med beina denne helga) for at det skjer ting så dere slipper igangsetting begge to! Og sender masser av det berømte fødestøvet! ♡
 
Vet du, da er vi to.
De har ville sette meg i gang siden uke 36, men jeg har nektet. Så kommer jeg til å ende opp med igangsetting allikevel. Jeg skal på overtidskontroll i morgen (dag 7), men vet ikke når de setter i gang, mest sannsynlig til uka.

Min største frykt var å bli igangsatt!


Kjedelig altså, prøver å tenke positivt, finne på koselige ting å gjøre etc, men har hatt store problemer med humøret i dag :( håper det blir bedre i morgen!


Brukte faktisk en stund på brystvorte-stimulering i kveld (følte meg som en idiot mens jeg holdt på) fikk ikke så mye som en liten kynner til respons en gang, i følge jordmor betyr det at jeg da er helt umoden, blæh!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjedelig altså, prøver å tenke positivt, finne på koselige ting å gjøre etc, men har hatt store problemer med humøret i dag :( håper det blir bedre i morgen!


Brukte faktisk en stund på brystvorte-stimulering i kveld (følte meg som en idiot mens jeg holdt på) fikk ikke så mye som en liten kynner til respons en gang, i følge jordmor betyr det at jeg da er helt umoden, blæh!


Sent from my iPhone using BV Forum
Da tør jeg ikke å prøve på det. Tenkte å prøve sex, men frister overhodet ikke.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har blitt satt i gang i mine to foregående svangerskap og tidligere i dette svangerskapet var jeg veldig opptatt av at jeg ikke ønsket det denne gangen... Nå som jeg er lei, så bryr jeg meg absolutt ikke om det. Har bedt sykehuset om igangsettelse før termin, men det ville de ikke :(

Sikkert kjekt å gå i fødsel av seg selv, men igangsettelse har ikke vært så ikke det heller.
 
Da tør jeg ikke å prøve på det. Tenkte å prøve sex, men frister overhodet ikke.


Sent from my iPad using BV Forum

Prøvd det og vi, funker ikke det heller :p

Lykke til på ktr i dag! Jeg har fått tid til ktr kl 11 på søndag, blir spennende, men gruer meg for å sjekke modning, er så redd for å være umoden, for det var jeg sist, og da var det kjipt å bli satt igang :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Prøvd det og vi, funker ikke det heller :p

Lykke til på ktr i dag! Jeg har fått tid til ktr kl 11 på søndag, blir spennende, men gruer meg for å sjekke modning, er så redd for å være umoden, for det var jeg sist, og da var det kjipt å bli satt igang :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Ble ikke noe sex her, orka ikke.

Takk, er også hysterisk redd for å beskjed om at jeg ikke er moden. Prøver å innstille meg på at det er den beskjeden jeg får :(

Du och jag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I går, etter litt sengehygge, begynte jeg å få regelmessige ubehagelige/vonde sammentrekninger som varte litt under et minutt, ca 3 min i mellom, etter noen timer dabbet det av litt, og når jeg gikk og la meg holdt det helt opp, føler at "noe" har skjedd i hvert fall, blir spennende på kontroll i morgen ift modning :) kanskje vi prøver en runde til med sengehygge i kveld også ;)
 
Heia heia heia!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper jeg og, men har mine tvil, knapt hatt kynnere i dag, håper de kan tøye litt på ktr i morgen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, da ser det ut som om magefølelsen stemte, bare 48 timer igjen til igangsetting nå, men nå er jeg så sliten at jeg skiter i hvordan han kommer ut, vil ikke være gravid mere! Blæh! Dagens utblåsning!
 
Back
Topp