1 enslig sædcelle

Det finnes medisiner han kan få for å få bedre sædkvalitet. Mannen min har fått det....Husker ikke hva de heter nå, men søk opp Purvis ( tror jeg legen heter ) på nettet.
 
Vil noen oppdatere her? Hva har skjedd siden sist? Har noen lyktes?
 
Vil noen oppdatere her? Hva har skjedd siden sist? Har noen lyktes?
Vi er i behandling nå. Null sædceller i prøven, så hos oss brukte de TESA for å hente ut sædceller direkte fra testiklene, og ICSI til å befrukte eggene. Fikk 3 blastoer på frys. Ble gravid etter første innsett men mistet tidlig. Er nettopp ferdig med andre runden (negativ).
 
Føler oss ganske nedslått nå. Fikk svar på sædprøve i dag, med EN synlig sædcelle, den var dog ikke bevegelig. Etter sentrifugering sees et fåtall ubevegelige sædceller.

Da er det vel i grunn å bare gi opp prøvingen :(
Vi vil aldri klare å få barn på naturlig måte.

Gyn mente de evt kunne hente sædceller inni pungen. Noen med erfaring på området? Hva gjør vi videre nå? Er det ivf hun snakker om ICSI? Føler meg helt overveldet :/
På vår prøve var det ingen synlige sædceller i det hele tatt :dead: Vi har gått igjennom TESA med ICSI, der de henter celler direkte fra pungen :) Vi har en på 2 år, og en som kommer til å bli født nå i februar :Heartred Så det finnes håp :Heartred
 
Back
Topp