1 eller 2 egg ved innsett?

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Etter uttak mandag var det 2 fine befruktede egg..
og jeg spurte jo om det gikk Ann og få satt inn 2 egg
Er det noen her inne som har fått satt inn 2 egg?
Ville bare høre andre sine erfaringer..

Hun skulle høre med legen og høre om det var muligheter for det..
Så kunne vi snakke om der i morgen før innsett :joyful:
 
Etter uttak mandag var det 2 fine befruktede egg..
og jeg spurte jo om det gikk Ann og få satt inn 2 egg
Er det noen her inne som har fått satt inn 2 egg?
Ville bare høre andre sine erfaringer..

Hun skulle høre med legen og høre om det var muligheter for det..
Så kunne vi snakke om der i morgen før innsett :joyful:
Hvordan gikk det??
 
Gratulerer :D når er testdato?

Jeg er jo klar for og teste no[emoji23]
Men jeg fikk beskjed omog komme og ta blodprøven den 20, så mulig jeg teste rundt den 15 ca [emoji12]
Men no er det litt så jeg ikke helt klarer og glede meg sånn lengre, og har gått med sånn «mensen» mage i hele dag.. og redd noe er galt..
men testing blir det uansett, jeg er litt sånn opp og ned Ang om jeg er gravid eller ikke [emoji6]
 
Jeg er jo klar for og teste no[emoji23]
Men jeg fikk beskjed omog komme og ta blodprøven den 20, så mulig jeg teste rundt den 15 ca [emoji12]
Men no er det litt så jeg ikke helt klarer og glede meg sånn lengre, og har gått med sånn «mensen» mage i hele dag.. og redd noe er galt..
men testing blir det uansett, jeg er litt sånn opp og ned Ang om jeg er gravid eller ikke [emoji6]
Magen blir jo VELDIG rar etter uttak og hormoner. Tror ikke man bør fokusere for mye på hvordan ting kjennes ut :) jeg var også opp og ned om jeg var gravid, hadde absolutt ingen klar følelse før jeg fikk positiv test :) det er en utrolig spennende opplevelse
 
Magen blir jo VELDIG rar etter uttak og hormoner. Tror ikke man bør fokusere for mye på hvordan ting kjennes ut :) jeg var også opp og ned om jeg var gravid, hadde absolutt ingen klar følelse før jeg fikk positiv test :) det er en utrolig spennende opplevelse

Ja er nok vanskelig og føle det sånn som meg i den situasjon mange av oss her inne på ass befrukting har [emoji6]
Så ja du har nok rett i det [emoji4]
Er bare så vannskelig av og til og tenke positivt [emoji53]
Men seg håper jo sef alikevell [emoji1317][emoji320][emoji1335][emoji1405][emoji173]️[emoji4]
Hvor langt var du kommet ? [emoji4]
 
Ja er nok vanskelig og føle det sånn som meg i den situasjon mange av oss her inne på ass befrukting har [emoji6]
Så ja du har nok rett i det [emoji4]
Er bare så vannskelig av og til og tenke positivt [emoji53]
Men seg håper jo sef alikevell [emoji1317][emoji320][emoji1335][emoji1405][emoji173]️[emoji4]
Hvor langt var du kommet ? [emoji4]
Har vært mangen negative tanker igjennom tiden ja, kjenner til det :)
Jeg er 6+3(nå fredag), så jeg er meget fornøyd med å ha kommet så langt :D
 
Har vært mangen negative tanker igjennom tiden ja, kjenner til det :)
Jeg er 6+3(nå fredag), så jeg er meget fornøyd med å ha kommet så langt :D

Gratulerer [emoji173]️
 
Back
Topp