1-årsgave

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Oh my. Hva gir eller ga dere i 1-årsgave? Jeg har null peiling! For det første er leiker sviiiiindyrt når det skal være noe som er litt større. For det andre er jeg redd for å betale for noe svindyrt, når interessen kan være så som så. Tips?!
 
Her får hun gåbil som ble kjøpt til halv pris for 5 mnd siden[emoji23]
Men, var innom sparkjøp i dag for å kjøpe flagg til å ha på bordet og de har faktisk en del leker der jeg kunne tenkt meg[emoji12] men, siden jeg allerede hadde kjøpt gåbilen, så får det heller vente til jul[emoji5]
 
Vi skal ikke kjøpe noe, har fått utrolig mye nå i forbindelse med barnehagestart og kommer til å få masse gaver fra familie.
 
Dukkehus! Et kjempefint ett fra toys som eldste også fikk til 1 årsdagen. Kan bites på, åpnes og lukkes og med masse fine figurer. Tror eldste brukte det fra 1-4 år, så gøy å se hvordan leken utvikler seg. Vi ga det vekk fordi vi ikke trodde vi fikk mer bruk for det Har ønsket oss masse praktiske ting fra alle andre. Er vel papiret og båndet som blir kjekkest!
 
Dukkehus! Et kjempefint ett fra toys som eldste også fikk til 1 årsdagen. Kan bites på, åpnes og lukkes og med masse fine figurer. Tror eldste brukte det fra 1-4 år, så gøy å se hvordan leken utvikler seg. Vi ga det vekk fordi vi ikke trodde vi fikk mer bruk for det Har ønsket oss masse praktiske ting fra alle andre. Er vel papiret og båndet som blir kjekkest!

Hvor har du kjøpt det?? :) hørtes veldig spennende ut!
 
Oh my. Hva gir eller ga dere i 1-årsgave? Jeg har null peiling! For det første er leiker sviiiiindyrt når det skal være noe som er litt større. For det andre er jeg redd for å betale for noe svindyrt, når interessen kan være så som så. Tips?!

Vi kjøpte smartrike trehjulsykkel, :D den falt veldig i smak.. han fikk den noen dager før dagen pga veldog fint vær:D
 
Oh my. Hva gir eller ga dere i 1-årsgave? Jeg har null peiling! For det første er leiker sviiiiindyrt når det skal være noe som er litt større. For det andre er jeg redd for å betale for noe svindyrt, når interessen kan være så som så. Tips?!

Tenk på at bursdagsbarnet selv er like interessert i papiret som i leken, og at det egentlig er for deres del og gjestenes del at barnet får gaver. ;)
Kjøp hva som helst, eller ikke noe, for barnet spiller det ingen rolle, og ingen ser tilbake i albumet og tenker: "Å herregud, fikk jeg bare klær til ett-årsdagen min?!" ;)
 
Jeg ønsket meg så masse greier til lille jeg, så jeg endte opp med å kjøpe både "Ryddetid"-kurv til leker fra Kid, lekekiste fra Kids Concept, "Den beste boken om meg" minnebok og klosstog fra Kids Concept :angelic::rolleyes: Helt unødvendig selvsagt, det eneste han egentlig trengte var den lekekista :D
 
Gud jeg har kjøpt så mye igjennom året så kjøper ingenting. Blir med 1års festen dette året. Neste år blir nok mer gjennomført. En uke til 1år nå! Gud så fort tiden går
 
Han fikk Rolly toys sparketraktor :D
 
Back
Topp