1. årsdag

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Da nærmer vi oss babyenes første burdag. Har dere noen spesielle planer for den dagen? :)

Her tror jeg det blir familieselskap med kaker til gjestene. Kommer ikke til å sette en kake foran lillemann til å grise med, som jeg gjorde med nr. 1. :p Kan jo allikevel få smake på litt kaker da, men i litt mer ordnede former. Kanskje jeg skal kjøpe slike hatter som alle i selskapet skal ha på seg. ;)
 
Vi skal ha familie/venneselskap for de som kan på midten av sommeren ;) Så blir nok litt kake her også. Har ikke planlagt noe mer ennå, bare at vi tar feiringa på lørdagen istedenfor midt i uka :p
 
Blir nok ikke mye familie som dukker opp, men så for meg å invitere Trym med familie (Atannia) og gudforeldrene iallefall. Blir forhåpentligvis noen flere vennepar som dukker opp.

Kommer til å lage egen bløtkake til Rolf av en skive rullekake, resten av rullekaken til oss andre sammen med en regnbuekake og en sjokoladekake pyntet som en badestamp med badende griser eller ender oppi.
 
Eneste jeg har planlagt er at jeg skal lage regnbuekake :)
 
Familieselskap, slår sammen hennes og tobias sin bursdag. De gidder ikke komme to ganger på en mnd... Ikke på et år en gang.
Har alltid tema-selskap så nå finne et som passer for begge :)
 
Blir nok ikke mye familie som dukker opp, men så for meg å invitere Trym med familie (Atannia) og gudforeldrene iallefall. Blir forhåpentligvis noen flere vennepar som dukker opp.

Kommer til å lage egen bløtkake til Rolf av en skive rullekake, resten av rullekaken til oss andre sammen med en regnbuekake og en sjokoladekake pyntet som en badestamp med badende griser eller ender oppi.
ÅÅ. den sjokoladekaken hørtes artig ut!
 
Blir en liten feiring m bare oss på dagen-siden vi er på ferie:) så blir d familieselskap ett par uker etterpå. Mer konkrete planer har je ikke lagt enda. Vi skal kose oss,lille familien, på dagen og d er viktigst<3 litt kake skal hu få
 
Tipper pastasalat, kake (bursdagsbarnet får også smake), brus og familie :)

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp