1 år siden

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
For 1 år siden startet vi med prøverørsbehandlingen og i dag sitter vi med verdens fineste baby på 2 mnd. Jeg er så takknemlig for at vi er så heldig at vi har fått 2 herlige gutter, familien er komplett ❤
 
Utrolig hvor mye som kan skje på et år :D
 
Åååh <3 utrolig hva som skjer på ett år :)
 
Ja er det ikke fantastisk!! :D vi er alle så enormt heldige som har fått våre vakre små på den ene eller andre måten ;)
 
Samme her ;) Hadde innsett 10.oktober I fjor (nr.6 på søskenforsøk). Å nå har vi fått en nydelig lillebror til jenta båt og familien er komplett.
Er så godt å slippe å tenke på prøving. En periode på 7 år er over med prøving, så blir det godt til kroppen å få I seg masse medisiner... :p
 
Samme her ;) Hadde innsett 10.oktober I fjor (nr.6 på søskenforsøk). Å nå har vi fått en nydelig lillebror til jenta båt og familien er komplett.
Er så godt å slippe å tenke på prøving. En periode på 7 år er over med prøving, så blir det godt til kroppen å få I seg masse medisiner... :p

Herlig ❤
Jeg og føler vi har vært prøvere i evigheter, brukte 2 år på å bli gravid med storebror, begynte å prøve igjen da han var 1.5 år og brukte 3.5 år før jeg ble gravid. Så nå er jeg glad vi er ferdige med å være prøvere, vil tro det vil hjelpe mye på samlivet og ikke tenke på eggløsning og telle dager hele tiden ☺
 
Back
Topp