⭐ IKM UKE 39 ⭐

Her blir nok syklus endret litt. Maksimal på monitor i dag allerede:wideyed: i alle dager. Husker ikke sist jeg hadde eggløsning så tidlig! EL på CD12 blir det da, og vi som ikke har begynt med aksjene ennå:eek:
Bare å hoppe i senga da. Flo forteller meg at EL var i går, vi startet aksjene på torsdag.
 
Bryter trenden, og melder meg inn på torsdagen :p

Ser ut som syklusen kan bli like kort som forrige gang, og gubben virket ikke som om han ville *unngå* eggløsning i alle fall, så.. da melder jeg meg inn og håper litt 8)

Lillafrosk - 29 - B4 - PP3 - EL 17/09 - IKM 29/09
 
Her blir nok syklus endret litt. Maksimal på monitor i dag allerede:wideyed: i alle dager. Husker ikke sist jeg hadde eggløsning så tidlig! EL på CD12 blir det da, og vi som ikke har begynt med aksjene ennå:eek:

Jeg har også fått sånne o_O fikk sist syklus også maks på CD11. EL ble på CD13 da, men likevel; jeg har ALDRI hatt så korte sykluser.
Nå er monitoren høy på CD8 alt, så ligger an til like kort syklus denne gang.
 
Bryter trenden, og melder meg inn på torsdagen :p

Ser ut som syklusen kan bli like kort som forrige gang, og gubben virket ikke som om han ville *unngå* eggløsning i alle fall, så.. da melder jeg meg inn og håper litt 8)

Lillafrosk - 29 - B4 - PP3 - EL 17/09 - IKM 29/09
Velkommen skal du være :happy:
 
Jeg har også fått sånne o_O fikk sist syklus også maks på CD11. EL ble på CD13 da, men likevel; jeg har ALDRI hatt så korte sykluser.
Nå er monitoren høy på CD8 alt, så ligger an til like kort syklus denne gang.
Kan hende mine sykluser ikke er helt på stell enda etter exu i sommer. Hvem vet :rolleyes:
 
Hønemor.Til.To - 27 - B3 - PP1 (etter SA, 6+0) - EL 14/9 - IKM 28/9

Datoene for EL og IKM er noe usikkert grunnet at jeg ikke vet om jeg har kommet skikkelig inni syklus igjen etter SA, men sånn ca. iallfall. :)
 
Jeg kan oppdateres på ikm, da el allerede er i dag :happy: kom litt brått på, men har fått lagt aksjer både i går og i dag, og prøver å få til i morgen også.

Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP44 - EL 13/9 - IKM 27/9
 
Jeg kan oppdateres på ikm, da el allerede er i dag :happy: kom litt brått på, men har fått lagt aksjer både i går og i dag, og prøver å få til i morgen også.

Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP44 - EL 13/9 - IKM 27/9
Så spennende :D tror kanskje EL er ferdig hos meg, litt vanskelig å vite når man verken temper eller tester :hilarious:
 
Så spennende :D tror kanskje EL er ferdig hos meg, litt vanskelig å vite når man verken temper eller tester :hilarious:
Ja denne tida i fra TR til el gikk ihvertfall kjapt denne gangen:playful: andre dag med maksimal på monitor, så vil tro el er i dag…kan jo skje i morgen også. Men dette kan man vel ikke finne ut før man eventuelt temper, noe ikke jeg har prøvd før.
 
Jeg er spent på om EL kommer like tidlig som sist, jeg. : )) OG spent på om vi får lagt inn aksjer i tid, ift EL :p
 
Kun aksjer lagt på dag en og dag to med maksimal på monitor. Føler det er for lite. Men sånn ble det denne gangen. Da jeg ble gravid i april, hadde vi kun sex en gang rett før el. Så krysser fingrene for at det holder denne gangen også :rolleyes:
 
Vi fikk inn fire dager før og dagen før, hvis appen har rett om EL selvsagt. Krysser fingrene for at det ble nok, trenger bare en som kommer fram til rett tid :hilarious:
 
Ariell98 - 24 - B1 - PP 1 - EL 15/9 - IKM ca 29/9

Fikk positiv el-test fra i dag tidlig så da antar jeg at jeg har eggløsning ca i morgen! Det er første syklus etter p-piller i 6 år for meg, og har ikke hatt mensen enda så er veldig spent :love017

Ny i forumet så håper jeg skriver på rett plass
 
Ariell98 - 24 - B1 - PP 1 - EL 15/9 - IKM ca 29/9

Fikk positiv el-test fra i dag tidlig så da antar jeg at jeg har eggløsning ca i morgen! Det er første syklus etter p-piller i 6 år for meg, og har ikke hatt mensen enda så er veldig spent :love017

Ny i forumet så håper jeg skriver på rett plass
Så spennende:joyful: lykke til!
 
Noen som har begynt å kjenne på noe spesielt? I et par dager har jeg følt meg skikkelig øm/støl i livmorområdet. Og i dag kjente jeg et skikkelig stikk, kom brått og gikk fort over. Bare 3DPO så det er sikkert bare tilfeldig, men man kjenner jo etter og håper. Regner med vi er flere om det :hilarious:
 
Noen som har begynt å kjenne på noe spesielt? I et par dager har jeg følt meg skikkelig øm/støl i livmorområdet. Og i dag kjente jeg et skikkelig stikk, kom brått og gikk fort over. Bare 3DPO så det er sikkert bare tilfeldig, men man kjenner jo etter og håper. Regner med vi er flere om det :hilarious:
Har hatt en del stikk og støl i dag, men kan like gjerne være tarmene :hilarious: håper selvsagt på noe annet! Sist jeg var gravid kjente jeg et skarpt stikk etter noen dager, tror det var egget som gravde seg inn.
 
Har hatt en del stikk og støl i dag, men kan like gjerne være tarmene :hilarious: håper selvsagt på noe annet! Sist jeg var gravid kjente jeg et skarpt stikk etter noen dager, tror det var egget som gravde seg inn.
Ja, fornuften sier jo at det er alt for tidlig, men :hilarious: Hvor mange DPO kjente du det?
 
Back
Topp