⭐️IKM uke 2 ⭐️

Ser dere en strek her? Har IKM på søndag, og denne er tatt nå i kveld. Ikke tidligtest, vanlig RFSU. Men ser den hadde utløpsdato i november. Har det noe å si tro?
Jeg ser også strek:happy:
Vet ikke om dato har noe å si,tenker den funker alikevel:joyful:
Gratulerer med spire :Heartred
 
Ser dere en strek her? Har IKM på søndag, og denne er tatt nå i kveld. Ikke tidligtest, vanlig RFSU. Men ser den hadde utløpsdato i november. Har det noe å si tro?
Jeg ser strek:happy::happy:
Har ingen erfaring om utløpte, men er jo ikke lange stunden det er snakk om så ville ikke ha uroet meg for det
 
Enten så må d bli en sterk pos test snart eller mensen komme snart. CD 32 i dag
 
Enten så må d bli en sterk pos test snart eller mensen komme snart. CD 32 i dag
Måtte vente til CD 58 før tr kom etter pilleslutt:dead:
Nå er jeg dpo 14 og håper også på en sterk positiv test snart.:happy:krysser fingrene for oss<3
 
Juhu :D Der kom tanta. Faktisk helt greit. Første PP etter pilleslutt, CD 33 og fint å vite at kroppen funker litt og ikke må gå ukesvis før mensen kommer. Ny pp venter, med El tester :)
 
så lei av disse skyggene!


6841E048-F5BC-445D-B92D-93C6A9886CCD.jpeg
 
Hva tror dere om denne streken med morgenurin, dagen før IKM? Ser fortsatt en svaaaak strek, men hadde håpet den skulle være sterkere med morgenurin... Jeg pleier egentlig aldri å teste før IKM, så har dårlig erfaring med å lese av tester og svake streker.
 

Vedlegg

  • B3484BEA-ED0C-4D68-8C77-8EA076D59B21.jpeg
    B3484BEA-ED0C-4D68-8C77-8EA076D59B21.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 127
Hva tror dere om denne streken med morgenurin, dagen før IKM? Ser fortsatt en svaaaak strek, men hadde håpet den skulle være sterkere med morgenurin... Jeg pleier egentlig aldri å teste før IKM, så har dårlig erfaring med å lese av tester og svake streker.
jeg ser streken godt!:) da jeg var gravid ble testene så tidlig sterkere på kveldene :)
 
Hva tror dere om denne streken med morgenurin, dagen før IKM? Ser fortsatt en svaaaak strek, men hadde håpet den skulle være sterkere med morgenurin... Jeg pleier egentlig aldri å teste før IKM, så har dårlig erfaring med å lese av tester og svake streker.
Ser en fin strek, jeg! Er det tidligtest eller vanlig 25 i følsomhet?
 
Hva tror dere om denne streken med morgenurin, dagen før IKM? Ser fortsatt en svaaaak strek, men hadde håpet den skulle være sterkere med morgenurin... Jeg pleier egentlig aldri å teste før IKM, så har dårlig erfaring med å lese av tester og svake streker.

Ser strek! :)
 
Den nederste fra idag, ikm imorgen.. Hva sier ekspertpanelet:D beklager bombardering av bilder men har aldri tolket tidlige tester før haha.. skal aldri begynne å teste så tidlig igjen:p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    19,8 KB · Visninger: 140
Den nederste fra idag, ikm imorgen.. Hva sier ekspertpanelet:D beklager bombardering av bilder men har aldri tolket tidlige tester før haha.. skal aldri begynne å teste så tidlig igjen:p

Tipper det der er babystrek :D
 
Back
Topp