⭐️ IKM UKE 8 ⭐️

Når skal man teste igjen?:nailbiting: Er 9 ellrr 10dpo i dag, og verdens svaaakeste strek dukket opp i morges på babyplan teststrimmel utgått på dato for 3mnd siden:dance011Sitter på jobb og lurer på om jeg skal teste i ettermiddag, eller vente til i morgen.. Hva anbefaler dere?
 
Strimmeltestene jeg tar er svakt positive men digitaltesten i dag var negativ. Baaaah så irriterende!! Eneste jeg tenker er at jeg er på syklusdag 31 og jeg har lange sykluser på 33-35 og noen ganger 36 dager. Kan det være at strimmeltestene er mer sensitive? på toppen av hele er jeg driiitkvalm i dag så gøy da.
 
Strimmeltestene jeg tar er svakt positive men digitaltesten i dag var negativ. Baaaah så irriterende!! Eneste jeg tenker er at jeg er på syklusdag 31 og jeg har lange sykluser på 33-35 og noen ganger 36 dager. Kan det være at strimmeltestene er mer sensitive? på toppen av hele er jeg driiitkvalm i dag så gøy da.
Hvilken dpo er du? Så lenge TR ikke kommer er det håp :D
 
Hvilken dpo er du? Så lenge TR ikke kommer er det håp :D
Jeg er 16 dpo nå. Men pleier egentlig å være på 15-17dpo før jeg får mensen når jeg teller over. Denne syklusen sa Flo jeg skulle ha mensen på 14 dpo og IPhonens helseapp 19dpo. Så evt har jeg bare brukt den digitale litt tidlig?
 
Jeg er 11 dpo i dag, tok rfsu tidligtest i morges, ingen antydning til strek. Har heller ingen symptomer, som jeg hadde de to siste månedene, da det endte i kjemisk/sa, så er nok bare å vente på tr nå. Da hadde jeg første positive test når jeg var like mange dpo som i dag. Ikke så rart at det ikke skulle klaffe tre ganger på rad, men skuffet allikevel.
 
Jeg kan settes på gravid :Heartred
 

Vedlegg

  • AA371310-8414-46B0-B106-A2962EB0615C.jpeg
    AA371310-8414-46B0-B106-A2962EB0615C.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 122
Dagens test 8/9dpo er helt blenda:shy: venter nå på TR så blir det pause fra prøving på ubestemt tid hvis jeg får jobben jeg har søkt på:shy::shy:
 
Jeg gikk på en testesmell, skulle holde meg til i dag men testet mandag og den var negativ. Gav opp da og regner med at tr kommer idag eller imorgen. Såå deprimerende med negative tester….
 
Fortsatt ingen TR her, mn kjenner den er på go veg:singing:Håper den kommer så jeg vet jeg har noenlunde normale sykluser, selv om jeg ammer mye... Men, kanskje den svake graviditetstesten jeg hadde var EL :pompus: Da er iallefall IKM neste uke for meg.. IKM var mandag.
Eller så var den svake testen kjemisk:bored: mn hadde samme sist mnd... :pompus:
 
Jeg gikk på en testesmell, skulle holde meg til i dag men testet mandag og den var negativ. Gav opp da og regner med at tr kommer idag eller imorgen. Såå deprimerende med negative tester….

Veldig kjedelig!:oops: men så lenge tr ikke er her så kan jo jeg håpe for deg:Heartpink
 
Jeg har ingen symptomer, akkurat som de gangene jeg har vært gravid og alle de gangene jeg har håpet men ikke vært det. Nærmer seg IKM den 25.02 men har bestemt meg for å vente på TR, ikke teste men spare de penga :shifty: Så får vi se. Kanskje jeg blir positivt overraska og må skaffe en test tilslutt likevel :smiley-angelic001
 
9 dpo. Negativ test og høy temp. Ikm på søndag. Har mistet håpet, selvom jeg vet at 9 dpo er tidlig. Føler likevel alle andre tester positivt 9 dpo, inklusivt meg selv fra de siste pp’ene. Blæ :wtf: Føles så lenge til ikm, og tr kan like gjerne komme NÅ… :shifty:

9D621C5F-8D35-4022-ABFE-DAE04A2380EC.jpeg
 
Jeg er 16 dpo nå. Men pleier egentlig å være på 15-17dpo før jeg får mensen når jeg teller over. Denne syklusen sa Flo jeg skulle ha mensen på 14 dpo og IPhonens helseapp 19dpo. Så evt har jeg bare brukt den digitale litt tidlig?
Fått testet noe mer? Kanskje bare den digitale litt tidlig?! Håper du får positiv en av dagene her!
 
9/10dpo, fortsatt blenda. Men kjenner tanta er rett rundt hjørnet. Har ikke trua på noe denne mnd, og med tanke på lillemann som holder meg våken hele natten om dagene så tenker jeg at det er like greit:hilarious:
Enda ikke hørt på jobben, så regner med jeg ikke får den. Så er ganske deppa:( men kjenner det blir godt med helg slik at jeg kan hente meg inn igjen:Heartred

edit:
Glemte å legge til at tempen har sunket og, så med en lutealfase som er på 10 dager regner jeg med tanta kommer i morgen eller lørdag:rolleyes:
 
Back
Topp