⭐️ IKM UKE 37 ⭐️

Negativ test og tr er forventet i morgen. Får bare håpe den kommer så ikke syklusen blir enda lengre enn 35-36 dager :sick009
 
IMG_2392.JPG


Hei! Håper noen har mulighet til å dele egne erfaringer o.l. Jeg holder på å bli gal.. Hva tror dere?[emoji25] Alle er tatt med morgenurin. Den lille antydningen til strek kom ikke opp før etter flere minutter. I morges hadde jeg biiiittelitt antydning til rosa utflod på papiret når jeg tørka meg, og nå nettopp var det bittelitt brunt når jeg tørka meg. Tok en test nå også, ca 5 timer etter den i morges. Ser nesten ingenting der, og den svake streken kom ikke fram før etter ca 10min (Se bilde nedenfor). Er alt håp ute? Kan det ha vært en kjemisk? Fikk «gravid 1-2» på clearblue digital i går morges. Men det at streken ikke bli sterkere, det bekymrer vettet av meg. Noen med erfaring? Kjenner jeg blir helt knekt hvis jeg mister nå for 3. gang[emoji25] Beklager sutringen, men føler meg helt motløs..

(Alle er a1-tester)

IMG_2393.JPG
 
Last edited:
Vis vedlegget 274968

Hei! Håper noen har mulighet til å dele egne erfaringer o.l. Jeg holder på å bli gal.. Hva tror dere?[emoji25] Alle er tatt med morgenurin. Den lille antydningen til strek kom ikke opp før etter flere minutter. I morges hadde jeg biiiittelitt antydning til rosa utflod på papiret når jeg tørka meg, og nå nettopp var det bittelitt brunt når jeg tørka meg. Tok en test nå også, ca 5 timer etter den i morges. Ser nesten ingenting der, og den svake streken kom ikke fram før etter ca 10min (Se bilde nedenfor). Er alt håp ute? Kan det ha vært en kjemisk? Fikk «gravid 1-2» på clearblue digital i går morges. Men det at streken ikke bli sterkere, det bekymrer vettet av meg. Noen med erfaring? Kjenner jeg blir helt knekt hvis jeg mister nå for 3. gang[emoji25] Beklager sutringen, men føler meg helt motløs..

(Alle er a1-tester)

Vis vedlegget 274969

Du må nok bare vente å se, dessverre! Du er hvertfall gravid nå, men blødningen kan være tegn på mensen/kjemisk. Håper det går veien! [emoji173]️
 
Dagens blenda... Ikm dag idag. Er vel bare å vente på tr :dead:
 

Vedlegg

  • Snapchat-384455081.jpg
    Snapchat-384455081.jpg
    277,7 KB · Visninger: 59
Kom litt blo imorges.. tr melder sin ankomst.. og kommer nok imorra/mandag for fult så da skal jeg åpne nutellaen og håpe på neste pp [emoji173]️

Bare å sette meg på tr da...
 
Er den blenda da?
Ja, synes jeg så en skygge men den forsvant når det tørka inn.. Merker at tr er på vei og desverre. Men heldigvis så virker det ikke som jeg må gå en uke over før ho kommer denne gangen. Tipper ho er her i kveld . Når man først ikke er gravid så er det greit å komme igang med ny prøveperiode :wtf: ikm uke 42 da ;)
 
Når er det dere regner tr er kommet? Er det med første spotting eller når det er såpas mye av dere må bruke tampong?
Har nå spottet andre dag.. kommer svært lite etter å ha vert på do. Men er usikker på om jeg skal regne det som tr og CD 1(2?) eller må jeg vente tils den settes igang på orntlig?
 
Når er det dere regner tr er kommet? Er det med første spotting eller når det er såpas mye av dere må bruke tampong?
Har nå spottet andre dag.. kommer svært lite etter å ha vert på do. Men er usikker på om jeg skal regne det som tr og CD 1(2?) eller må jeg vente tils den settes igang på orntlig?

Må vente til den setter ordentlig i gang, dessverre [emoji17]
 
Sånt i teorien, hvis tr er forsinket, så vil det si at el har vert seinere enn en trodde? Stemmer det?
 
Back
Topp