⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Det skjønner jeg! Det beste er jo helt sikkert å vente til IKM eller etter, jeg har bare ikke selvkontroll til det [emoji28] Håper det går veien for deg!


Så lenge varte spenningen.. vi koste oss... så kom det blod rett etterpå :( Eller førts brun utflod så litt blod en halvtime senere.. huff.. men vi får se om det kommer mere! har ikke håp da :(
 
Så lenge varte spenningen.. vi koste oss... så kom det blod rett etterpå :( Eller førts brun utflod så litt blod en halvtime senere.. huff.. men vi får se om det kommer mere! har ikke håp da :(

Neei så kjedelig [emoji17][emoji17]
 
Jeg kan settes på TR.
 
Lista oppdatert!

Hvordan går det med dere siste? Si ifra hvis jeg har glemt noen :)
 
Venter iherdig på mensen, negative tester i over en uke, så bare mensenventing her [emoji30]

Så kjedelig å være i en sånn ventefase! Hvis ikke testen skal bli positiv kan jo den hersens tanta bare komme :(
 
Må jo nesten poste her og, i min originale IKM gruppe [emoji7] Tok i CB Early idag, 9 dpo, den ble positiv med en gang! Digital viste gravid 1-2 [emoji173]️

IMG_6046.JPG
 
Der kom tr 7 dager forsinket. 14 dager siden jeg fikk positiv test som ble negativ dagen etter. Enten noe feil med testen, eller kjemisk
 
Hepp, smetter inn her med noen spørsmål... IKM 29.8 og venter ennå. Har aldri gått over tiden før uten å være gravid, men testene er negative og jeg tenker at siden det skulle vært tredje mens etter forrige barn så kan det være sykluskluss og har i grunn avskrevet graviditet. ser flere har skrever om at RFSU-testene ikke er til å stole på - hvordan er de ikke til å stole på? Er dem jeg har tatt, dog de med 25 i HCG som grense om det har noe å si.
 
Hepp, smetter inn her med noen spørsmål... IKM 29.8 og venter ennå. Har aldri gått over tiden før uten å være gravid, men testene er negative og jeg tenker at siden det skulle vært tredje mens etter forrige barn så kan det være sykluskluss og har i grunn avskrevet graviditet. ser flere har skrever om at RFSU-testene ikke er til å stole på - hvordan er de ikke til å stole på? Er dem jeg har tatt, dog de med 25 i HCG som grense om det har noe å si.

Jeg er på pp4 etter forrige graviditet og syklusen er helt på bærtur! Tror faktisk det er vanlig at det tar litt tid før man er helt i dur igjen.... dessverre!
 
Jeg er på pp4 etter forrige graviditet og syklusen er helt på bærtur! Tror faktisk det er vanlig at det tar litt tid før man er helt i dur igjen.... dessverre!

Den kom i kveld ;) Den første kom seff uventet på, andre menstruasjon kom som ei klokke på dag 28 som tidligere, denne kom en uke på overtid, blir spennende å se fremover hvordan det blir da, men nå aner jeg ikke helt når jeg bør forvente eggløsning, så man får vel safe seg. Men jeg lurer fortsatt gjerne på hvorfor RFSU-testene ikke anses som pålitelige om noen har peil.
 
Back
Topp