⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Jeg er forresten 36 år! Glemte å skrive det. Da blir det vel sånn:
Prøvernr3- 36 år- pp2- B3- EL og IKM usikker
 
Skulle gjerne hengt med dere denne gangen også, men tr er enda ikke kommet hos meg så syklus er visst helt på bærtur :wtf:
 
Hei!:joyful: Hoppet over til dere her og håper det blir hellet i denne syklus nå!:D Er optimist selv om det er lite sannsynlig da det er min 22. periode :hungover: Motet er oppe enda og takknemlig for 3 friske barn fra før! Likevel, en liten en er etterlengtet :Heartred Siste syklus her nå før jeg settes på letrozol ved neste syklus.

Spennende sommer!:wav

Måtte det bli klaff for oss alle damer her i gruppa :love7


Mammatiltrekløveret<3 - 34 - PP22 - B4 - EL 11/7 - IKM 24/7
 
Hei!:joyful: Hoppet over til dere her og håper det blir hellet i denne syklus nå!:D Er optimist selv om det er lite sannsynlig da det er min 22. periode :hungover: Motet er oppe enda og takknemlig for 3 friske barn fra før! Likevel, en liten en er etterlengtet :Heartred Siste syklus her nå før jeg settes på letrozol ved neste syklus.

Spennende sommer!:wav

Måtte det bli klaff for oss alle damer her i gruppa :love7


Mammatiltrekløveret<3 - 34 - PP22 - B4 - EL 11/7 - IKM 24/7

Da var det jammen flaks du kom hit i gruppa hvor vi har tenkt til at alle sammen skal bli gravide :D❤️
 
Vil gjerne være med :)
Nord96 - 25 år - PP2 - B1 - litt usikker på EL/IKM, men blir den som forrige syklus lander jeg hvertfall i uke 29:)
 
Totlaaa - 30år - PP1 - B2 - EL ca 3-5.7 - Ikm ca 19 juli


Hei! Jeg henger meg med, endelig fått samboeren min med på prøving etter vi fødte vår syke datter i uke 15 i april. Hun hadde Triploid, som var uforenlig med liv og derfor ble det en abort. Har en frisk og flott gutt på 2,5 år fra før, så vi vet at vi kan bli gravide og at vi kan få friskt barn :)

kan vel nesten si at dette blir barn nr 3 da, men har bare en levende :)

etter aborten har jeg hatt sykluser på ca 30 dager, så er derfor usikker på når jeg har EL, da jeg før har hatt syklus på 28-29 dager. Fikk mensen 30 dager etter abort og så mensen igjen 30 dager etter første mens, så første dag i siste mens er 20.juni og da blir forventet mens mellom 18-20 juli ish :p

vurderte egentlig å teste etter EL, men vet ikke om vi heller øker på med sengekos og satser på at det treffer. Vi har for øvrig aldri prøvet før, da vi har hoppet av i svingen og blitt gravid 4 ganger med uforsiktighet (2 SA, en gutt 2019 og en syk jente som skulle vært født i oktober 2021)

ble hele historikken her visst, men nå gleder (og gruer) jeg meg til prøving :)
 
Totlaaa - 30år - PP1 - B2 - EL ca 3-5.7 - Ikm ca 19 juli


Hei! Jeg henger meg med, endelig fått samboeren min med på prøving etter vi fødte vår syke datter i uke 15 i april. Hun hadde Triploid, som var uforenlig med liv og derfor ble det en abort. Har en frisk og flott gutt på 2,5 år fra før, så vi vet at vi kan bli gravide og at vi kan få friskt barn :)

kan vel nesten si at dette blir barn nr 3 da, men har bare en levende :)

etter aborten har jeg hatt sykluser på ca 30 dager, så er derfor usikker på når jeg har EL, da jeg før har hatt syklus på 28-29 dager. Fikk mensen 30 dager etter abort og så mensen igjen 30 dager etter første mens, så første dag i siste mens er 20.juni og da blir forventet mens mellom 18-20 juli ish :p

vurderte egentlig å teste etter EL, men vet ikke om vi heller øker på med sengekos og satser på at det treffer. Vi har for øvrig aldri prøvet før, da vi har hoppet av i svingen og blitt gravid 4 ganger med uforsiktighet (2 SA, en gutt 2019 og en syk jente som skulle vært født i oktober 2021)

ble hele historikken her visst, men nå gleder (og gruer) jeg meg til prøving :)

Leit å høre om datteren din ❤️ Hjertelig velkommen hit til oss og håper det blir en spire som blir med hele veien denne gangen ❤️
 
Last edited:
Når du aldri har sett noe form for strek på noe som helst og blir oppglødd av en svak strek på en EL test:joyful:
 
Prøveliten - 33 -PPx - B2 - EL 4/7 - IKM 19/7

Vi hadde et lite «beregningsuhell» mtp trygge perioder nå… Vi prøver ikke aktivt riktig enda, men blir selvsagt glade dersom det kommer en nr 2 nå også. Slenger meg med i tråden litt for spenningens del, men TR vil være mest :grumpy: men også litt :happy093 Måtte noen runder med Letrozol før førstemann satt, men etter fødsel, så har jeg mye «tydeligere» eggløsninger og sykluser enn før. Gynekologen sa mange ble mye lettere gravide med nr 2, så vi får se… :)
 
Last edited:
Jepp, det er planen :gen014

Her skal det tempes, testes og sikres aksjer enda alle de fertile dagene ser ut til å lande på de dagene vi er på gjesterommet hos svigers :smiley-angelic006:hilarious:
Vi hadde det sånn for et par år siden og hadde en liten kjappis bakfra på badet mens dusjen stod på i bakgrunnen:laughing005
 
Prøveliten - 33 -PPx - B2 - EL 4/7 - IKM 19/7

Vi hadde et lite «beregningsuhell» mtp trygge perioder nå… Vi prøver ikke aktivt riktig enda, men blir selvsagt glade dersom det kommer en nr 2 nå også. Slenger meg med i tråden litt for spenningens del, men TR vil være mest :grumpy: men også litt :happy093 Måtte noen runder med Letrozol før førstemann satt, men etter fødsel, så har jeg mye «tydeligere» eggløsninger og sykluser enn før. Gynekologen sa mange ble mye lettere gravide med nr 2, så vi får se… :)

Hyggelig å ha deg med i rekordgruppa :D Velkommen og lykke til! ❤️
 
Oioioi, nå er det vel noen som nærmer seg EL her alt? Er dere i gang med testing? La oss se noen EL-tester her da :woot: Eller er alle ute og nyter finværet kanskje? :)
 
Back
Topp