⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

Ja hadde positiv test da.. men noen dager etter hadde jeg litt kremaktig utflod igjen uten at jeg testet så kanskje ikke egget slapp da jeg hadde positiv test og prøvde igjen senere?

Men testet du frem til testen var negativ igjen? For det er ikke før testen blir negativ igjen at egget faktisk slipper. Jeg tror muligens det kan være noe på gang her jeg :)
 
Men testet du frem til testen var negativ igjen? For det er ikke før testen blir negativ igjen at egget faktisk slipper. Jeg tror muligens det kan være noe på gang her jeg :)

Ja testet på dag 9 og 10 som var positiv og dag 11 var den negativ. Testet ikke mer etter det. Men noen dager etter hadde jeg par dager med kremaktig utflod så tenker kanskje el prøvde på nytt?
 
Første postitivt 11 dpo med wodafo og de to siste med RFSU :D

Syns det illustrerer godt at RFus ikke er de beste testene selv om de skal være 10.

Viser også at å sammenligne tester ikke er en god ting for er stigning på wodafo testene men er mye mindre fargestoff i test nr 2 tatt 13 dpo enn den første ;)

Begynner å få troa på at dette skal gå bra. Mista 5+3 sist gang men da begynte jeg å spotte 4+6 og foreløpig ingen spotting :)
 

Vedlegg

  • Image1530187158.650508.jpg
    Image1530187158.650508.jpg
    205 KB · Visninger: 111
Ja testet på dag 9 og 10 som var positiv og dag 11 var den negativ. Testet ikke mer etter det. Men noen dager etter hadde jeg par dager med kremaktig utflod så tenker kanskje el prøvde på nytt?
Det kan jo skje ;)

Spennende dager fremover nå da!!
 
Ser dere noe? Ser noe selv, men nesten umulig å se noe på bildet når jeg tar.
aviary-image-1530193332194.jpeg
Negative%20Image_1530193276472.jpg
 
Vet ikke om jeg er helt på bærtur her men jeg syns jeg ser noe her, var det første jeg tenkte når jeg så den...

Det virker som det alltid er en liten strek på alle testene jeg tar uten at det betyr noe.. og det er så kjedelig :-(... jeg venter bare på at tr skal komme så jeg kan begynne neste pp. Bestilt babyklister og womans CARE krem. Har tidligere prøvd både hostesaft, wild yam og grapefruktjuice uten hell tydeligvis så kutter ut det og prøver noe annet for å se om jeg er mer heldig da.
 
10 dpo i dag. Begynner å miste trua. Er tidlig tester.
20180629_074536.jpg


I morgon skal eg i bryllup. Tenker å svi av den clearblue early eg har imårå tidlig. Er den negativ 11 dpo så kan eg vel egentlig drikke vin til maten imårå.. [emoji20]
 
Redigerte testene. Har aldri fått skygge strek på make sure testene før, så skjønner ikke hvorfor det kommer nå. Noen som har erfaring med make sure?
aviary-image-1530256751625.jpeg
 
Back
Topp