❤IKM uke 7❤ Valentines uka

I know...9 daga +++ til mitt.. utålmodigheten gir utslag i testing.. haha.. ikke positiv på noen tester.. Selvfølgelig er jo bare på cd 9..
Er også på cd 9, tok en test i går [emoji28] men bruker strimler denne gangen og kommer nok til å ta noen flere så jeg har et sammenligningsgrunnlag. Får håpe el i denne runden melder seg like tydelig som forrige - hadde 3 timer med stoore EL smerter - da var det ingen tvil gitt! Meen, det er jo noen dager frem i tid..
 
Jeg henger meg med her! Venter på tr etter MA (tabletter satt og første blødning 8.januar). Uplanlagt gravid, men veldig ønsket. Vi prøver ikke enda, men morsomt å være med en plass til vi starter prøvingen :)

Ønskefrue - PP0 - B2 - EL 5/2 - IKM i løpet av uka

Skal man skrive hvilket barn man prøver på? Altså, om man har et fra før skal man skrive B2? Jeg har et barn fra før.
 
Jeg henger meg med her! Venter på tr etter MA (tabletter satt og første blødning 8.januar). Uplanlagt gravid, men veldig ønsket. Vi prøver ikke enda, men morsomt å være med en plass til vi starter prøvingen :)

Ønskefrue - PP0 - B2 - EL 5/2 - IKM i løpet av uka

Skal man skrive hvilket barn man prøver på? Altså, om man har et fra før skal man skrive B2? Jeg har et barn fra før.
Velkommen :) b er hvor mange barn man har .. Så da blir det vell B1 :)
 
Jeg har tolket det som at man prøver på barn nr1.. [emoji14] folk er veldig forskjellige på det
Hmm. Har jo ikke gjort dette før, så æ e ikke helt stødig på hvordan det kanskje skal gjøres.. haha.. Men vist det skal være annerledes så skal æ fikse det :) jeg har tre barn.. blir det da B4 på meg ?
Var det jeg trodde jeg også, siden det står i hovedinnlegget «barn nr..». :p
Skal æ endre til b2? :)
 
Hmm. Har jo ikke gjort dette før, så æ e ikke helt stødig på hvordan det kanskje skal gjøres.. haha.. Men vist det skal være annerledes så skal æ fikse det :) jeg har tre barn.. blir det da B4 på meg ?

Skal æ endre til b2? :)
Står B2 på meg. Gjør det som du føler for. Barn nr.. eller antall barn fra før spiller ingen rolle for meg :)
 
Hører mest sannsynlig til her[emoji16] holder på med stimulering til prøverørsforsøk og er på sprøytedag 4! Blir mest sannsynlig uttak ons/tors/fre neste uke, og da blir ikm ons/tors/fre i uke 7[emoji5] så jeg får komme tilbake når jeg vet når uttak blir[emoji16]

Håper på mange positive tester i kjærlighetsuka[emoji173]️
 
59227B91-7341-43A9-B3C8-1CA38E83D464.jpeg
Negativ(?) test i dag! Da håper jeg blodprøven jeg tok på mandag sier omtrent det samme! Så da er det bare å håpe kroppen kommer seg inn i ‘normal’ syklus ganske kjapt :D

Edit: ser når jeg lasta den opp at det kan se ut som en strek der, søren og!
 
Hører mest sannsynlig til her[emoji16] holder på med stimulering til prøverørsforsøk og er på sprøytedag 4! Blir mest sannsynlig uttak ons/tors/fre neste uke, og da blir ikm ons/tors/fre i uke 7[emoji5] så jeg får komme tilbake når jeg vet når uttak blir[emoji16]

Håper på mange positive tester i kjærlighetsuka[emoji173]️
Lykke Lykke til og håper også på masse masse masse positive tester i [emoji173] uka :)
Vis vedlegget 241608Negativ(?) test i dag! Da håper jeg blodprøven jeg tok på mandag sier omtrent det samme! Så da er det bare å håpe kroppen kommer seg inn i ‘normal’ syklus ganske kjapt :D

Edit: ser når jeg lasta den opp at det kan se ut som en strek der, søren og!
Håper den snart blir blenda .. Krysser fingre og tær
 
Vet ikke om jeg hører til her eller i uke 8 enda, men prøver meg her først.

Lillevenn17 -B1 - PP10 - 1MA - PCO - EL 4.2? - IKM 18.2??
 
I påvente av IVF melder jeg meg på her. Bare for å følge med på dere ;)

Sølvstjerne - PP19 - B2 - EL 01.02 - IKM 15.02
 
Vet ikke om jeg hører til her eller i uke 8 enda, men prøver meg her først.

Lillevenn17 -B1 - PP10 - 1MA - PCO - EL 4.2? - IKM 18.2??
Velkommen :) en fot her og en fot der gjør ikke no:)
I påvente av IVF melder jeg meg på her. Bare for å følge med på dere ;)

Sølvstjerne - PP19 - B2 - EL 01.02 - IKM 15.02
Velkommen :) Lykke til med ivf
 
Back
Topp