❤️IKM uke 51❤️

Dere som har er eller har vært gravid og gått fra IKM til termingruppe har dere valgt termingruppe basert på termin etter siste menstruasjon eller positiv EL-test? Termin er enten helt i slutten av august eller starten av september, avhengig av hva man tar utgangspunkt i… :scratch
Jeg har valgt basert på første dag i siste menstruasjon. Fordi det er det lege og jordmor bruker. Orker ikke å forholde meg til flere terminer. Skulle jeg tatt eggløsningen tror jeg at jeg ville havnet i august jeg og. Men føles bedre å være først i en måned enn sist og :smiley-ashamed004:hilarious:
 
Hvordan går det med resten av dere? Mulig jeg ikke har fått med meg alle oppdateringer disse travle juledagene ❤️ Håper alle sammen har hatt en fin feiring ❤️

@viljelilje , @Otilde ,@PrøverLykkenIgjen , @Iselilja , @EmmaHS , @Prøverpåensolsikke2024 , @bittelillespire , @Violetti , @Ønskefrue , @Aprilsol , @Honu , @Lolle16 , @PrøverÅblimamma123 , @Prinsessa- ?
Jeg er graviiiid!!
Har tatt livet helt med ro i jula, men jeg er 15dpo i dag, og testet positivt 9dpo:love7
 
Titter innom igjen jeg, hadde den korteste blødningen på 2,5 dager hvor det mest var slim. Syns det var rart spesielt siden det ikke var mensen smerter, kun merkelige bekkenløsning ligendende smerter. Puppene fortsatte å være ømme, noe de ikke pleier å være etter mens. Så tok en test bare for nysgjerrighetens skyld, å den var svakt positiv o_O Tenker at det må jo ha vært en kjemisk igjen da? Det kom rikelig med blod på dag 2, men lite på dag 1 og 3. Den kroppen er altså så forvirrende!
 
Titter innom igjen jeg, hadde den korteste blødningen på 2,5 dager hvor det mest var slim. Syns det var rart spesielt siden det ikke var mensen smerter, kun merkelige bekkenløsning ligendende smerter. Puppene fortsatte å være ømme, noe de ikke pleier å være etter mens. Så tok en test bare for nysgjerrighetens skyld, å den var svakt positiv o_O Tenker at det må jo ha vært en kjemisk igjen da? Det kom rikelig med blod på dag 2, men lite på dag 1 og 3. Den kroppen er altså så forvirrende!
Det er vel ikke akkurat store sjansen for at spira har overlevd regner jeg med.. testen er mer synlig irl, bare dårlig kamera!
 

Vedlegg

  • IMG_4561.jpeg
    IMG_4561.jpeg
    515,7 KB · Visninger: 57
Du trodde jo at el kom rundt 18.desember? Kan det stemme, likevel?
Ja, men avskrev det pga blødningen som startet 22.des. Hva kan den blødningen ellers ha vært? Blir jo helt tullerusk.. det rare er at livmorhalsen aldri åpnet seg noe særlig når jeg blødde heller, noe jeg stusset på. Men kan ikke helt skjønne det heller.. får bare fortsette å teste og se da! Men håpet er ikke så veldig stort.
 
Ja, men avskrev det pga blødningen som startet 22.des. Hva kan den blødningen ellers ha vært? Blir jo helt tullerusk.. det rare er at livmorhalsen aldri åpnet seg noe særlig når jeg blødde heller, noe jeg stusset på. Men kan ikke helt skjønne det heller.. får bare fortsette å teste og se da! Men håpet er ikke så veldig stort.
Festeblødning?
 
Festeblødning?
Tenkte tanken, men aldri hatt festeblødning tidligere, har vært gravid 6 ganger (men 2 barn). Altså, en gang må jo være den første! Bare merkelig at det kom såpass mye på dag 2. Det var ikke i nærheten av vanlig mens, men nok til å tenke at det var mens. Husker jeg stusset over mengden slim og klumper i blodet, beklager detaljene. Så håpet er som sagt ganske lite. Men må nok bare fortsette å teste å se an :nailbiting:
 
Jeg skjønner ingenting! Vet at jeg ikke hører til denne gruppen i og med jeg nå har hatt TR, men jeg skjønner ikke hva som skjer med syklusen! Jeg har bare hatt 1 døgn med kraftig TR og mild blødning en halv dag før og etter. Før TR så spottet jeg i en uke (dpo 5-12) deretter bare 3 dager med friskt blod, der jeg hadde lyserosa mesteparten av dag 3 og start dag 1. Nå er det CD 4 og jeg har masse eggløsningsslim både i dag og i går! Jeg blir så forvirret! Det er jo altfor tidlig og altfor korte sykluser og alt er bare på styr! Noen som har vært borti lignende?
Hadde selv en sånn rar blødning, veldig lite på dag 1, litt større blødning på dag 2 med myye slim, og ca ingen blod på dag 3. tok en test pga fortsatt ømme pupper og kroppen oppfører seg merkelig. Den var positiv. Så har mest sannsynlig hatt en kjemisk eller så har det klamra seg en spire (fant det ut i dag, så time Will show). Regner med det var en kjemisk vel og merke. Har du prøvd å ta en test?
 
Hei! Håper alle har hatt en fin jul :Heartbigred
Jeg hadde mest sannsynlig ikke EL 5. desember likevel, pga TR fortsatt ikke har kommet.. sluttet å teste ei uke etter høy LH-topp, noe som var dumt ser jeg i etterkant da EL sannsynligvis har vært senere enn testene viste. Har hatt ømme bryst den siste uka og rosa utflod i går samt kramper, så tror egentlig TR kommer ganske snart da det er likt slik jeg har hatt det tidligere. Er på CD46 nå, så ser dessverre ut som det er enda en syklus på nesten 7 uker da :shy: jeg skal til gynekolog etter jul en gang, så håper vi finner ut hvorfor jeg har så sinnsykt lange sykluser og evt får noe for å fremskynde EL. Tok noen g-tester på mandag som var negative, så tror heller ikke det er noe graviditet. Er så dyrt å drive med all denne testinga, både mtp EL og eventuell graviditet da jeg må drive sånn i såå mange uker også..
 
Hadde selv en sånn rar blødning, veldig lite på dag 1, litt større blødning på dag 2 med myye slim, og ca ingen blod på dag 3. tok en test pga fortsatt ømme pupper og kroppen oppfører seg merkelig. Den var positiv. Så har mest sannsynlig hatt en kjemisk eller så har det klamra seg en spire (fant det ut i dag, så time Will show). Regner med det var en kjemisk vel og merke. Har du prøvd å ta en test?
Tok test noen dager etterpå som var negativ, har hatt ømme pupper siden da, men ikke noe annerledes enn jeg har hatt i dpo-land. Jeg aner virkelig ikke hva som skjer nå, for er jo på cd 13 nå og hadde EL-slim allerede cd 4. Tror jeg bare må vente og se :rolleyes:
 
Back
Topp