❤️IKM uke 18 ❤️

10 dpo og føler jeg ser litt økning fra i går :shy:
Funderer på når jeg skal tørre å svi av en digital :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 20240430_191739.jpg
    20240430_191739.jpg
    912,2 KB · Visninger: 48
Må lufte litt.. Jeg begynner og bli så.lei av denne prosessen. Hvis man skal sette det på spissen har vi prøvd i 3år nå, å på de 3 årene har vi måttet begrave 2 babyer født i uke19 og 20. Lurer på om vi bare skal sette strek og være fornøyd med de to eldre barna vi har vært så heldige og få. Kommer sikkert til og ombestemme meg om en times tid. Denne prosessen tar på altså..
 
Turte å ta ny test i dag, og den er bittelitt tydeligere. Ikke vanskelig å få med på bildet nå, trengte ikke redigere fargene. Men i dag er jo IKM, og den er så ekstremt svak. Ser andres tester på IKM som er dobbelt så sterke som denne minst. Innstilt på min femte kjemiske, dette lover vel ikke bra? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • A8A67E74-3B92-4E4F-AEB3-F4B04489813A.jpeg
    A8A67E74-3B92-4E4F-AEB3-F4B04489813A.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 90
Turte å ta ny test i dag, og den er bittelitt tydeligere. Ikke vanskelig å få med på bildet nå, trengte ikke redigere fargene. Men i dag er jo IKM, og den er så ekstremt svak. Ser andres tester på IKM som er dobbelt så sterke som denne minst. Innstilt på min femte kjemiske, dette lover vel ikke bra? :nailbiting:
Tenker dette er helt supert for å være IKM. Det kan ha festet seg litt senere enn andre, eller syklus er forskjellig. Noen har bare 10 dager fra eggløsning til IKM f.eks, mens andre har 14
 
Turte å ta ny test i dag, og den er bittelitt tydeligere. Ikke vanskelig å få med på bildet nå, trengte ikke redigere fargene. Men i dag er jo IKM, og den er så ekstremt svak. Ser andres tester på IKM som er dobbelt så sterke som denne minst. Innstilt på min femte kjemiske, dette lover vel ikke bra? :nailbiting:
Gratulerer forresten :Heartred:love7
 
Tenker dette er helt supert for å være IKM. Det kan ha festet seg litt senere enn andre, eller syklus er forskjellig. Noen har bare 10 dager fra eggløsning til IKM f.eks, mens andre har 14
Takk, snilt av deg å skrive. :HeartredHåper bare jeg produserer hcg senere enn gjennomsnittet, men har minst fire kjemiske bak meg med svake tester så tør ikke glede meg enda.
 
Back
Topp