❤️Ikm uke 12❤️

Halloooo hva skjer! ? Jeg hadde mensen 20 feb. Letrozol dag 5-9. Deretter eggløsning sprøyte dag 17. (Altså da regnes el 9/10 februar) Nå på syklusdag 34 , altså 14 dager etter el. har jeg hatt 4 dager med positiv eggløsningstest, kjennes ut som det pleier ved eggeløsning også. Ikke mensen i sikte og negativ gravidtest:think005 hva f. Skjer? Noen som har noe fornuftig løsning?
 
Halloooo hva skjer! ? Jeg hadde mensen 20 feb. Letrozol dag 5-9. Deretter eggløsning sprøyte dag 17. (Altså da regnes el 9/10 februar) Nå på syklusdag 34 , altså 14 dager etter el. har jeg hatt 4 dager med positiv eggløsningstest, kjennes ut som det pleier ved eggeløsning også. Ikke mensen i sikte og negativ gravidtest:think005 hva f. Skjer? Noen som har noe fornuftig løsning?
Jeg har ingen :bag: det hørtes jo veldig merkelig ut !
 
Halloooo hva skjer! ? Jeg hadde mensen 20 feb. Letrozol dag 5-9. Deretter eggløsning sprøyte dag 17. (Altså da regnes el 9/10 februar) Nå på syklusdag 34 , altså 14 dager etter el. har jeg hatt 4 dager med positiv eggløsningstest, kjennes ut som det pleier ved eggeløsning også. Ikke mensen i sikte og negativ gravidtest:think005 hva f. Skjer? Noen som har noe fornuftig løsning?
Det hørtes rart ut.
Sjekker du med ultralyd før du tar Ovitrelle?
 
4+6, og 3+ på ClearBlue! Ferdig med å teste, og ser frem til privat TUL om 10 dager :Heartred

Masse kjærlighet til dere som ikke fikk positiv test denne PP’en, masse lykke til neste runde.
Sender dere masse babystøv!
 

Vedlegg

  • Tezza-3827.jpeg
    Tezza-3827.jpeg
    7,1 MB · Visninger: 39
  • Tezza-3256.jpeg
    Tezza-3256.jpeg
    8,3 MB · Visninger: 43
Jeg håper noen andre kan lage en ikm uke 16 gruppe :shy:
Jeg har laget en 2 pp på rad nå, og kjenner det hadde vært behagelig med litt mindre forum . ❤️
 
Back
Topp