❤️ Terminliste med kjønn og fødested ❤️

Ser eg ikkje er blitt tatt med her, termin 1 januar og fødested kk bergen

Ser gjennom kommentarer og kan ikke se at du har kommentert her tidligere?! Jeg skriver bare opp de som kommenterer her inne :)
Jeg får ikke med meg alle som er inne i januar17 gruppen og langt i fra all info.
Skal føre deg opp nå da du har skrevet info her. :)
 
Termin etter OUL: 4.1.2016
Fødested: Levanger sykehus
Kjønn: Usikkert

Skal oppdatere deg med på listen i morgen, må på pc for å gjøre det :)

Termin etter OUL: 26.01.17
Fødested: Rikshospitalet
Kjønn: gutt

Kopierer ved det som står i hovedinnlegget:

Alle som ønsker å stå på lista MÅ HA EGET NICK. :)
Oppskrift på hvordan du lager eget nick står !her!
 
Ser gjennom kommentarer og kan ikke se at du har kommentert her tidligere?! Jeg skriver bare opp de som kommenterer her inne :)
Jeg får ikke med meg alle som er inne i januar17 gruppen og langt i fra all info.
Skal føre deg opp nå da du har skrevet info her. :)
Er det flere termin tråder her inne? Har skrevet det på to tråder tidligere.. Sånn når vi var ca to mndr på vei :) skal eg skrive mer info eller holder det med det eg skrev?:)
 
Er det flere termin tråder her inne? Har skrevet det på to tråder tidligere.. Sånn når vi var ca to mndr på vei :) skal eg skrive mer info eller holder det med det eg skrev?:)

Ja dette ble vel termin tråd nr 3.
Det ble ett ønske fra flere om en ny med termin Kjønn og fødested. Var også veldig mange på gamle listen som dessverre ikke skulle være med lenger. Så da ble det slik:)

Har ført deg opp nå med den infoen du ga. Du velger selv hva slags info du vil gi :)
 
Yes sirre ;) har jo fått ks-dato i desember, så er så forberedt på -16 unge :p

Hehe. Da er det fort gjort;) har du fått dato allerede?
Fikk vite at det skjer rundt uke 36 jeg, at det er da man får dato :p men har fått vite at jeg får rett over nyåret i det minste :)
 
Hehe. Da er det fort gjort;) har du fått dato allerede?
Fikk vite at det skjer rundt uke 36 jeg, at det er da man får dato :p men har fått vite at jeg får rett over nyåret i det minste :)
Fikk dato allerede ved tidlig ul i uke 12. Siden jeg garantert skal ha ks, og en del oppfølging frem til da var det greit å få datoen opp i dagen med en gang. Som legen sa: kalenderen er fullstendig tom, så vi får ta den dagen vi ønsker innenfor et to ukers vindu ;) når juleaften er såpass tilstede i den tiden var det greit å styre unna den :)
 
Fikk dato allerede ved tidlig ul i uke 12. Siden jeg garantert skal ha ks, og en del oppfølging frem til da var det greit å få datoen opp i dagen med en gang. Som legen sa: kalenderen er fullstendig tom, så vi får ta den dagen vi ønsker innenfor et to ukers vindu ;) når juleaften er såpass tilstede i den tiden var det greit å styre unna den :)

Aha. Ser den.
Fordi jeg har hatt 2 KS tidligere så må jeg og ha det. Gleder meg til å få dato :D
Gøy å vite (om ikke noe skulle skje før) datoen for når babyen kommer :D
 
Back
Topp