❤️ IKM uke 21 ❤️

Håper at du hadde senere el [emoji6] forstår ikke meningen med at så mange må gå gjennom dette lille/store H[emoji35][emoji35] hver eneste måned.. mens noen bare smiler til mannen i døråpninga så har de kul på magen [emoji23]
Urettferdig blir litt feil ord for jeg unner jo alle som ønsker seg barn den lykken..[emoji173]️ og jeg blir oppriktig glad for hver og en som får positiv test.. bare så jævlig skuffet når mine er blenda..
Når du er sikker på EL er det vel i grunnen enno verre å berre vente og vente...[emoji20]
Eg kan lure meg sjølv og holde på håpet, men tviler sterkt.
Er vel heller kroppen som fortsatt tuller etter at vi mista i mars..

Elskar kommentaren din om å smile til mannen [emoji23]
Men skjønnar veldig godt tankegangen din. Er ikkje urettferdig at andre kan lett bli gravide. Men føles uansett urettferdig å måtte prøve over lang periode sjølv.

Eg er typen som helst skulle hatt ting gjort i går når eg bestemmer meg for noko. Så å prøve i over et år det tærer litt på psyken [emoji28] [emoji23]
 
Når du er sikker på EL er det vel i grunnen enno verre å berre vente og vente...[emoji20]
Eg kan lure meg sjølv og holde på håpet, men tviler sterkt.
Er vel heller kroppen som fortsatt tuller etter at vi mista i mars..

Elskar kommentaren din om å smile til mannen [emoji23]
Men skjønnar veldig godt tankegangen din. Er ikkje urettferdig at andre kan lett bli gravide. Men føles uansett urettferdig å måtte prøve over lang periode sjølv.

Eg er typen som helst skulle hatt ting gjort i går når eg bestemmer meg for noko. Så å prøve i over et år det tærer litt på psyken [emoji28] [emoji23]

Vi er nok mange som føler det samme. [emoji173]️ syns det hjelper å sette ord på det.. jo mere vi snakker/skriver jo mindre skummelt blir det. Klem til deg og alle andre. Ha en flott dag
 
20180528_141110.jpg


CD 35.
Syklusen min må vere heilt på bærtur. Gikk 39 dagar frå SA til første mens. Håpar ikkje det er den nye sykluslengda mi....
 
Vis vedlegget 260134

CD 35.
Syklusen min må vere heilt på bærtur. Gikk 39 dagar frå SA til første mens. Håpar ikkje det er den nye sykluslengda mi....

Uffda! Håper det retter seg fort! Kjedelig med så lang syklus [emoji45] Evt snakke med legen om æ få hormonstøtte for å kutte ned på lengden da?
 
Uffda! Håper det retter seg fort! Kjedelig med så lang syklus [emoji45] Evt snakke med legen om æ få hormonstøtte for å kutte ned på lengden da?
Ja, håpar virkelig TR kjem denne veka.

Eg har en "vent og sjå"-lege. Men tenker det er naturlig å sjå an kor lang denne syklusen er, for så å teste etter EL gjennom neste syklus først.
Om det fortsetter med 40 eller fleire dagar, så skal eg vurdere å ta en tur til legen likevel :)
Har jo prøvd over et år, så sånn sett kan han vel ikkje berre feie meg vekk.
 
Ja, håpar virkelig TR kjem denne veka.

Eg har en "vent og sjå"-lege. Men tenker det er naturlig å sjå an kor lang denne syklusen er, for så å teste etter EL gjennom neste syklus først.
Om det fortsetter med 40 eller fleire dagar, så skal eg vurdere å ta en tur til legen likevel :)
Har jo prøvd over et år, så sånn sett kan han vel ikkje berre feie meg vekk.

Okei, greit å få sjekket opp da!
Det var først i april vi bestemte oss for å prøve etter å bli overraskende gravid i november/desember. Etter en MA sent i januar og en kjemisk sist nå så tok legen og sjekket opp masse blodprøver på hormon osv, og når svarene kommer skulla legen rådføre seg med en gynekolog. Er også lovt å få tett oppfølging ved neste svangerskap, så jeg er veldig fornøyd med at legen er såpass hjelpsom og behjelpelig! [emoji4] hjelper veldig på psyken også det kjenner jeg [emoji28] Du får nesten bare ta kontakt å høre, det skader ikke [emoji5]
 
I dag datt tempen, og jeg vet hvem som kommer på besøk.. får bare håpe at hun ikke blir så lenge [emoji6] kjenner at jeg slapper litt av nå som jeg vet at vi starter med Ivf i August. Åsså har jeg sommeren på å sørge for stabile sykluser frem mot forsøk.. ønsker dere alle en fin dag [emoji173]️
 
Okei, greit å få sjekket opp da!
Det var først i april vi bestemte oss for å prøve etter å bli overraskende gravid i november/desember. Etter en MA sent i januar og en kjemisk sist nå så tok legen og sjekket opp masse blodprøver på hormon osv, og når svarene kommer skulla legen rådføre seg med en gynekolog. Er også lovt å få tett oppfølging ved neste svangerskap, så jeg er veldig fornøyd med at legen er såpass hjelpsom og behjelpelig! [emoji4] hjelper veldig på psyken også det kjenner jeg [emoji28] Du får nesten bare ta kontakt å høre, det skader ikke [emoji5]
Ja, når eg først får positiv test bestiller eg legetime med en gang. Gir han meg ikkje henvisning bestiller eg privat på rappen.
Eg skal ha UL så tidlig som mulig for å sjå om det i det heile tatt er foster og hjertelyd. Nektar å gå "juksegravid" til veke 12 igjen.
Det blir nok også UL i veke 12 for å sjekke, viss det ser greit ut i veke 6/7.

Men trudde ikkje eg skulle trenge legetime FØR eg vart gravid igjen [emoji20]
 
Okei, greit å få sjekket opp da!
Det var først i april vi bestemte oss for å prøve etter å bli overraskende gravid i november/desember. Etter en MA sent i januar og en kjemisk sist nå så tok legen og sjekket opp masse blodprøver på hormon osv, og når svarene kommer skulla legen rådføre seg med en gynekolog. Er også lovt å få tett oppfølging ved neste svangerskap, så jeg er veldig fornøyd med at legen er såpass hjelpsom og behjelpelig! [emoji4] hjelper veldig på psyken også det kjenner jeg [emoji28] Du får nesten bare ta kontakt å høre, det skader ikke [emoji5]
Er veldig godt å få lovnad om god oppfølging neste gang! [emoji172]

Håpar prøvene dine ser heilt fine ut [emoji173]
 
Fikk denne i dag etter eg begynte å få ein mistanke siden eg altid begynner å spotte 3-4 dager før mensen!! Å ømme brystvorter!! Nå har vi prøvd i 2 år å eg har gått 9 måneder på letzerol eller hva det hetter å vi hadde for to måneder fått beskjed om att vi måtte prøve å hente ut egg!! Men det ville vi ikke så vi bestemte oss for å ta ein lang pause å bare kose oss med forberedelsene til bryllupe som er i august!! Så håper denne monitoren stemmer å ikke tuller med oss Hehe :)
 

Vedlegg

  • 76B92A4A-181B-4650-9DBD-E374BD47FC2C.jpeg
    76B92A4A-181B-4650-9DBD-E374BD47FC2C.jpeg
    142,7 KB · Visninger: 62
Back
Topp