❤️ Gravid - testetråden min ❤️

Ja, de er kjempefine! :D Nå må jeg bare få fine BT fremover, og så blir det nok ny digital om en uke. :p Hvis alt går bra til da. :)

Det kommer til å bli en lang uke.. Men dette SKAL gå bra! :D Både denne uken, og neste og neste, og alle ukene frem til mai. :)
 
Og det var omtrent kl 13 den fra tidligere i dag. Så jeg synes det gikk veldig fort. :D
Vær obs på at neste morgentest ikke nødvendigvis er sterkere enn dagens kveldstest da. Men det der vet jo du naturligvis;)
 
Nettopp. Det der har jeg ment lenge, så godt å få det litt bekrefta her. Eneste som mangler nå er egentlig en First Response test :D
CBD er litt elsk for en testøs, når man har fått nok utslag på wondfo, vel å merke;)

First Response har jeg aldri brukt. Jeg har egentlig bare brukt Wondfo og CB+, men så fikk jeg mange OneStep tester. CBD er jo den digge (når den sier det vi mener at den skal si), og det var først da jeg ga den til mannen at han begynte å smile ordentlig. :) ♡♡♡
 
Det kommer til å bli en lang uke.. Men dette SKAL gå bra! :D Både denne uken, og neste og neste, og alle ukene frem til mai. :)

Forhåpentligvis skal det bli mange, lange uker fremover nå. :) Jeg liker at jeg teller nye uker på mandager, det er praktisk. :D Og det blir en del UL-kontroller og, om alt går som det skal.
 
Vær obs på at neste morgentest ikke nødvendigvis er sterkere enn dagens kveldstest da. Men det der vet jo du naturligvis;)

Vet det, men sist jeg var gravid ble morgentesten sterkere enn kveldstesten, og så ble neste kveldstest sterkere enn morgentesten osv. Steg litt for hver test. Bare ikke like mye som i dag noen gang. Så kanskje jeg tok et hopp i dag og litt mindre i morgen. :p
 
Så fine tester! :) ❤️ Fantastisk stigning!
 
Fantastisk <3 Gratulerer igjen! Da er det bare å kose deg så lenge du kan (en uke til?) før kvalmen tar deg ;) :p Denne gangen er det BÆNKERS ;)
 
Det er det som er så fint med deg - man kan nesten alltid være trygg på at det kommer en kveldstest også, så man får stilnet suget etter å se en positiv test :D :D For en fantastisk stigning av HCG! Fy søren, jeg tror dette er gullspira jeg altså. Gullspira som ga deg endosmerter fordi den gravde seg godt godt godt ned i din mye hyggeligere livmor nå enn før, og som skal sitte helt til mai. Jaaa ♡♡
 
For noen flotte tester! :D
Gratulerer så mye, LL, denne gangen skal det holde helt til mål ❤
 
Vet det, men sist jeg var gravid ble morgentesten sterkere enn kveldstesten, og så ble neste kveldstest sterkere enn morgentesten osv. Steg litt for hver test. Bare ikke like mye som i dag noen gang. Så kanskje jeg tok et hopp i dag og litt mindre i morgen. :p
Spent på dagens test uansett da!
Det var jo råflott stigning på de i går. Jeg har troa helt herfra til månen og tilbake igjen:D
 
Det er det som er så fint med deg - man kan nesten alltid være trygg på at det kommer en kveldstest også, så man får stilnet suget etter å se en positiv test :D :D For en fantastisk stigning av HCG! Fy søren, jeg tror dette er gullspira jeg altså. Gullspira som ga deg endosmerter fordi den gravde seg godt godt godt ned i din mye hyggeligere livmor nå enn før, og som skal sitte helt til mai. Jaaa ♡♡
Hihi ja, ikke sant! Det er jo vårt testesug hun tilfredsstiller;)
 
Fantastisk <3 Gratulerer igjen! Da er det bare å kose deg så lenge du kan (en uke til?) før kvalmen tar deg ;) :p Denne gangen er det BÆNKERS ;)

Jeg er ganske kvalm, men jeg håper jo at det drøyer lengst mulig med å bli ulevelig (eventuelt at det ikke trenger å bli det... :p) Jeg skal overleve kvalmen dersom den kommer, for nå er det mange UL-kontroller, så da vet jeg jo hele veien at det er for en god sak. ❤️
 
Det er det som er så fint med deg - man kan nesten alltid være trygg på at det kommer en kveldstest også, så man får stilnet suget etter å se en positiv test :D :D For en fantastisk stigning av HCG! Fy søren, jeg tror dette er gullspira jeg altså. Gullspira som ga deg endosmerter fordi den gravde seg godt godt godt ned i din mye hyggeligere livmor nå enn før, og som skal sitte helt til mai. Jaaa ♡♡

Den var drøy den på kvelden i går! Haha... Det er veldig gøy å dyppe å få to streker med en gang - som en EL-test (ikke at g-testene er som en positiv EL-test riktig enda, men man får jo ganske ofte to streker opp kjapt på EL-testene uansett). :D Jeg håper virkelig livmoren er vennlig innstilt og at spiren har funnet seg den beste plassen og bare koser seg så mye som den bare kan. ❤️ Tusen takk for at du håper sammen med meg! :)
 
For noen flotte tester! :D
Gratulerer så mye, LL, denne gangen skal det holde helt til mål ❤

Tusen takk! ❤️ Jeg håper virkelig at dette er en termin-spire nå. :) Jeg tror mai 2016 passer veldig fint i kalenderen min. ;)
 
Spent på dagens test uansett da!
Det var jo råflott stigning på de i går. Jeg har troa helt herfra til månen og tilbake igjen:D
Hihi ja, ikke sant! Det er jo vårt testesug hun tilfredsstiller;)

Tja, du fikk rett da. Morgentesten i dag er omtrent som ettermiddagstesten i går. :p Det har jeg ikke opplevd før selv, men vet at andre har opplevd det uten at det må bety kjemisk. Og uansett synes jeg strekene er så sterke, og det er så tidlig. Så jeg velger å være optimist fortsatt. :)

Testesuget kan absolutt bli delvis tilfredsstilt når andre man heier på tester, det kjenner jeg meg igjen i. :D Og vi er jo ekstra glad i tester med to streker. ❤️
 
3+4

Streken kom til syne omtrent med en gang. Den ble kanskje hakket sterkere enn kl 13 testen i går (første wondfo testen), men ikke like sterk som den råsterke kveldstesten i går. Jeg satser på at det er disse naturlige svingningene alle snakker om, og dessuten ulik urin og ulik mengde fargestoff. Jeg vil selvfølgelig veldig gjerne at neste test er litt sterkere igjen, men ikke noe panikk eller noe enda. Foreløpig er jeg egentlig ganske positiv, og jeg tenker fortsatt: "Jeg er gravid!" ❤️ Jeg synes fortsatt strekene er ganske sterke til at jeg bare er 11 dpo i dag (9dp2dt).

Her er de to fra i går øverst, og dagens nederst:
ImageUploadedByBV Forum1441345409.908578.jpg
 
Tja, du fikk rett da. Morgentesten i dag er omtrent som ettermiddagstesten i går. :p Det har jeg ikke opplevd før selv, men vet at andre har opplevd det uten at det må bety kjemisk. Og uansett synes jeg strekene er så sterke, og det er så tidlig. Så jeg velger å være optimist fortsatt. :)

Testesuget kan absolutt bli delvis tilfredsstilt når andre man heier på tester, det kjenner jeg meg igjen i. :D Og vi er jo ekstra glad i tester med to streker. ❤️
Mine tester var nemlig svakest på morran! Og jeg hadde jo normalutvikling på slikt til 10-etellerannet. Ettermiddagstestene var best på meg;)
 
Back
Topp