❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Ja, jeg vet ikke hva som gjør at jeg er så upopulær jeg. :confused:

Nå har det blitt til en ringerunde til 6 gynekologer i Oslo og omegn, så får vi se om noen av dem kan hjelpe meg....synes egentlig jeg har nok å tenke på i det her, så jeg blir litt frustrert.:(
Så utrolig teit og frustrerende. Er jo ikke akkurat kort vei til porsgrunn.. jeg tror grunnen til at de har gjort «unntak» for meg på Fertilitetssenteret er fordi jeg brukte de før jeg begynte hos Porsgrunn og så de kjenner meg godt og var de som henviste meg :) håper det ordner seg!
 
Så utrolig teit og frustrerende. Er jo ikke akkurat kort vei til porsgrunn.. jeg tror grunnen til at de har gjort «unntak» for meg på Fertilitetssenteret er fordi jeg brukte de før jeg begynte hos Porsgrunn og så de kjenner meg godt og var de som henviste meg :) håper det ordner seg!

Jeg ville egentlig gjerne dit nå, for vurderer privat til høsten...så kunne jeg jo få sjekket den ut;)

Har nå prøvd Lillestrømgyn, Oslogyn, smedstad og fertilitetssenteret uten hell. Siste håp er Hausken eller en privatlege i Jessheim.
 
Ja, jeg vet ikke hva som gjør at jeg er så upopulær jeg. :confused:

Nå har det blitt til en ringerunde til 6 gynekologer i Oslo og omegn, så får vi se om noen av dem kan hjelpe meg....synes egentlig jeg har nok å tenke på i det her, så jeg blir litt frustrert.:(
Huff, det er ikke greit å få det stresset i tillegg, er som du sier mer enn nok å styre med i denne prosessen [emoji173] Håper virkelig noen finner tid til deg snart! Har du eventuelt snakket med Porsgrunn om muligheten for å dra dit, i verste fall?
 
Dere som er i Porsgrunn, men bor i Oslo. Hva gjør dere med UL'ene under stimulering? Hvem går dere evt til?

Jeg har akkurat startet på nedregulering nå, men har et svare strev med å få timer hos dem Porsgrunn har avtale med:/ kanskje spesielt fordi en av de to dagene er en inneklemt dag i mai... Kan hende jeg bare får ta turen til Porsgrunn likevel.

Jeg brukte Martin Lundring på Jessheim. Har startet en gynekolog til der, så du kan evt høre der [emoji4] spesialistsenteret for kvinner.
 
Jeg ville egentlig gjerne dit nå, for vurderer privat til høsten...så kunne jeg jo få sjekket den ut;)

Har nå prøvd Lillestrømgyn, Oslogyn, smedstad og fertilitetssenteret uten hell. Siste håp er Hausken eller en privatlege i Jessheim.

IVF-klinikken kan kanskje bidra? https://livio.se/livio-ivf-klinikken-oslo/

Eller så får man jo alltid time på dagen på OsloCity da, men aner ikke om det kan brukes ifbm assistert befruktning: https://www.oslocitylegesenter.no
 
Jeg ville egentlig gjerne dit nå, for vurderer privat til høsten...så kunne jeg jo få sjekket den ut;)

Har nå prøvd Lillestrømgyn, Oslogyn, smedstad og fertilitetssenteret uten hell. Siste håp er Hausken eller en privatlege i Jessheim.
Jeg quoter deg bare her.. tilhører st.olavs, og jeg må faktisk reise til dem for kontroll. Vi bor i Finnmark, så det er mye reising på kort tid og vi har ikke private gynekologer her, enda mindre noen med kunnskap om ivf :p
 
Huff, det er ikke greit å få det stresset i tillegg, er som du sier mer enn nok å styre med i denne prosessen [emoji173] Håper virkelig noen finner tid til deg snart! Har du eventuelt snakket med Porsgrunn om muligheten for å dra dit, i verste fall?

Jeg er alltid velkommen i Porsgrunn sier de, så det har jeg jo alltids:happy: og sånn sett kan det jo være en fordel i at dem som behandler er dem som sjekker også. Men, hvis jeg i hvert fall kunne få én av sjekkene i Oslo ville jeg bli veldig glad:)
 
Jeg tror det helst skal være en de har avtale med, men tusen takk for forslag:) har et par jeg prøver i morgen, ellers får jeg bare ta turene sørover. :shy:

Ja, skjønner det. Synes jo egentlig de burde godtatt hvert fall IVF klinikken. :p Aner ikke om de tilbyr kontroll da. :knegg: Lykke til med ringerunde i morgen.
 
Jeg quoter deg bare her.. tilhører st.olavs, og jeg må faktisk reise til dem for kontroll. Vi bor i Finnmark, så det er mye reising på kort tid og vi har ikke private gynekologer her, enda mindre noen med kunnskap om ivf :p
Joda. Jeg vet at mange må reise lengere og ikke har et slikt tilbud. Men, når man har fått vite på forhånd at de har avtaler med mange, at det er lett og faktisk har fått beskjed om å kontakte en av dem for timer på den planen man har fått, så blir det jo litt ekstra frustrerende likevel.

Jeg har bare utkikk etter gode råd og erfaringer:)
 
Ja, skjønner det. Synes jo egentlig de burde godtatt hvert fall IVF klinikken. :p Aner ikke om de tilbyr kontroll da. :knegg: Lykke til med ringerunde i morgen.

Haha, ja det har du egentlig veldig rett i!:p
Tusen takk:) håper jeg finner noen som i hvert fall kan en av dagene:)
 
Jeg er igang igjen etter sist runde i januar som tok litt knekken på meg...er på dag 6 med menopur i dag, og skal på ul på fredag. Vi har bare en eneste liten blastocyst igjen på frys, og dette er femte runden på 10 mnd i jakten på søsken til vesla på straks 1,5 år.
 
Jeg er igang igjen etter sist runde i januar som tok litt knekken på meg...er på dag 6 med menopur i dag, og skal på ul på fredag. Vi har bare en eneste liten blastocyst igjen på frys, og dette er femte runden på 10 mnd i jakten på søsken til vesla på straks 1,5 år.

Krysser fingrene for deg! :Heartred Tøft med så mange runder på så kort tid.
 
Hei jenter. I dag var jeg på TUL nr 3 og der ble MA nr 2 siden november konstatert. :(
Var på fertilitetssenteret og de var helt fantastiske, så snille at jeg kan grine bare av det. Vi flytter enda 1,5 timer lenger nord nå, så reiseveien til Porsgrunn blir for lang for oss (7 timer tur/retur). Vi skal derfor gå over til fertilitetssenteret og ha nytt forsøk etter sommerferien så fremt kroppen er i rute. Jeg kjenner at 7 FER tar på, mest psykisk, men også fysisk :(
Ser mange har sånn "assistertjentene" banner under navnet sitt, hvordan går man frem for å få det? Hyggelig å føle litt "tilhørighet" :)
Klem til alle fine Porsgrunnjenter :Heartbigred
 
Hei jenter. I dag var jeg på TUL nr 3 og der ble MA nr 2 siden november konstatert. :(
Var på fertilitetssenteret og de var helt fantastiske, så snille at jeg kan grine bare av det. Vi flytter enda 1,5 timer lenger nord nå, så reiseveien til Porsgrunn blir for lang for oss (7 timer tur/retur). Vi skal derfor gå over til fertilitetssenteret og ha nytt forsøk etter sommerferien så fremt kroppen er i rute. Jeg kjenner at 7 FER tar på, mest psykisk, men også fysisk :(
Ser mange har sånn "assistertjentene" banner under navnet sitt, hvordan går man frem for å få det? Hyggelig å føle litt "tilhørighet" :)
Klem til alle fine Porsgrunnjenter :Heartbigred

Sender deg en stor stor klem[emoji173]️
Så urettferdig og trist dette er!
Forstår reisevesker blir lang, vi har 5 timer tur/retur og jeg syntes det var mer enn nok!
Hørt veldig mye bra om fertilitetssenteret [emoji4]
 
Hei jenter. I dag var jeg på TUL nr 3 og der ble MA nr 2 siden november konstatert. :(
Var på fertilitetssenteret og de var helt fantastiske, så snille at jeg kan grine bare av det. Vi flytter enda 1,5 timer lenger nord nå, så reiseveien til Porsgrunn blir for lang for oss (7 timer tur/retur). Vi skal derfor gå over til fertilitetssenteret og ha nytt forsøk etter sommerferien så fremt kroppen er i rute. Jeg kjenner at 7 FER tar på, mest psykisk, men også fysisk :(
Ser mange har sånn "assistertjentene" banner under navnet sitt, hvordan går man frem for å få det? Hyggelig å føle litt "tilhørighet" :)
Klem til alle fine Porsgrunnjenter :Heartbigred

Så forferdelig trist. :( Håper du lykkes med neste runde, og da med en terminspire. :Heartred Vi er veldig fornøyd med FS, selv om jeg ikke ble gravid der i høst.

Om du blir medlem av skjult gruppe her på assistert så får du banneret. :) Se informasjon om skjult gruppe i en tråd som er festet på toppen her på assistert forumet.
 
Hei jenter. I dag var jeg på TUL nr 3 og der ble MA nr 2 siden november konstatert. :(
Var på fertilitetssenteret og de var helt fantastiske, så snille at jeg kan grine bare av det. Vi flytter enda 1,5 timer lenger nord nå, så reiseveien til Porsgrunn blir for lang for oss (7 timer tur/retur). Vi skal derfor gå over til fertilitetssenteret og ha nytt forsøk etter sommerferien så fremt kroppen er i rute. Jeg kjenner at 7 FER tar på, mest psykisk, men også fysisk :(
Ser mange har sånn "assistertjentene" banner under navnet sitt, hvordan går man frem for å få det? Hyggelig å føle litt "tilhørighet" :)
Klem til alle fine Porsgrunnjenter [emoji813]bigred
Huff, dette var ordentlig trist å lese. Jeg håpet i det lengste at dette skulle gå veien til tross for sen utvikling [emoji174] håper kroppen og hodet blir klare til nytt forsøk etter sommeren, ta godt vare på hverandre i den møkkaperioden som kommer nå [emoji173] håper virkelig at spira sitter hele veien ved neste forsøk!
 
Da blir det innsett på mandag :) Slimhinnen var i dag på 9.5 mm og jeg hadde en folikkel på 20 mm. Setter ovitrielle i morgen, og krysser alt jeg har for at vår siste blastocyst overlever opptining :)
 
Da blir det innsett på mandag :) Slimhinnen var i dag på 9.5 mm og jeg hadde en folikkel på 20 mm. Setter ovitrielle i morgen, og krysser alt jeg har for at vår siste blastocyst overlever opptining :)

Masse lykke til! :)
 
Back
Topp