❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hcg 53., Skjønner ikke hvordan de strimmeltestene kan ha vært så svake, og den på legekontoret var negativ.. Ny blodprøve i morgen :wideyed:
 
Hcg 53., Skjønner ikke hvordan de strimmeltestene kan ha vært så svake, og den på legekontoret var negativ.. Ny blodprøve i morgen :wideyed:

Hvor mange dpo var du på den blodprøven? :)
 
Hcg 53., Skjønner ikke hvordan de strimmeltestene kan ha vært så svake, og den på legekontoret var negativ.. Ny blodprøve i morgen :wideyed:

Merkelig! Skal du ta ny hcg måling i morgen? Er det mulig at strimmeltestene er ifra samme parti og at det var noe galt med dem? Er skjeldent jeg tror det men det høres nesten ut som det med deg. Du fikk positiv digital også ?
 
Merkelig! Skal du ta ny hcg måling i morgen? Er det mulig at strimmeltestene er ifra samme parti og at det var noe galt med dem? Er skjeldent jeg tror det men det høres nesten ut som det med deg. Du fikk positiv digital også ?
Ny prøve i morgen ja. Fikk positiv digital i går, 1-2 uker.. blir jo så stressa her!
 
Hvilke tester liker dere å bruke? Jeg har brukt stavene fra og strimlene fra billigtester.no og babyplan sine.

Noen som har noen andre favoritter det er verdt å prøve? :)
 
Hvilke tester liker dere å bruke? Jeg har brukt stavene fra og strimlene fra billigtester.no og babyplan sine.

Noen som har noen andre favoritter det er verdt å prøve? :)

De stavene fra babyplan var visst veldig dårlig (se i dsgboken til lmn86 fra noen uker siden). Jeg liker aller best de gamle wondfo strimlene til billigtester, men nå har jeg babyplan strimler og Make Sure strimler (fra komplettapotek.no - de har innimellom 30-50 % rabatt på alle graviditetstester, både digitale og strimler, så jeg har hamstret.)

Edit:
De har f.eks. 30 % akkurat nå. https://www.komplettapotek.no/search?q=Tester :knegg:
 
De stavene fra babyplan var visst veldig dårlig (se i dsgboken til lmn86 fra noen uker siden). Jeg liker aller best de gamle wondfo strimlene til billigtester, men nå har jeg babyplan strimler og Make Sure strimler (fra komplettapotek.no - de har innimellom 30-50 % rabatt på alle graviditetstester, både digitale og strimler, så jeg har hamstret.)

Edit:
De har f.eks. 30 % akkurat nå. https://www.komplettapotek.no/search?q=Tester :knegg:

Ja jeg har også litt blandet erfaring med babyplan sine :/ fått positive tester på dem og negative på andre:/ men wondfo sine har jeg vært relativt fornøyd med :)

Takk! Da skal jeg sjekke komplett apotek!

Da skal jeg teste makesure sine! Di har jeg ikke prøvd før:)
 
Ja jeg har også litt blandet erfaring med babyplan sine :/ fått positive tester på dem og negative på andre:/ men wondfo sine har jeg vært relativt fornøyd med :)

Takk! Da skal jeg sjekke komplett apotek!

Da skal jeg teste makesure sine! Di har jeg ikke prøvd før:)

Jeg har jo ikke blitt gravid hittil da, med søskenforsøk så vet jo ikke helt. Men ikke fått falske streker hvert fall.

Disse har jeg hamstret:

https://www.komplettapotek.no/produ...selvtester/make-sure-graviditetstest-strimmel
 
Jeg trodde ikke jeg skulle bli en sånn teste guri men det ble jeg[emoji28]
Image1521092401.305311.jpg
 
Fra i går er jeg offisielt en ruger[emoji1] Tenkte på noe... lever dere som gravide (ikke spiser rå mat,oster osv) og kutter medisiner ( i.mitt tilfelle melatonin) du ville kuttet ved positiv test allerede nå?

Av de befrukta ble det bare en til frys på oss.. håper virkelig at vi slipper flere runder, men kanskje litt vel optimistisk å tro det skal klaffe på første forsøk? (er vel rundt 20 prosent sjans?)

Må si det er en merkelig følelse å VITE at man har et befrukta egg inni seg[emoji4] Strimler er kjøpt, for kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke vente 16 dager[emoji38]

Fikk beskjed forresten om at det ikke var ledig for nytt forsøk før i august... andre som har hørt dette?
 
Fra i går er jeg offisielt en ruger[emoji1] Tenkte på noe... lever dere som gravide (ikke spiser rå mat,oster osv) og kutter medisiner ( i.mitt tilfelle melatonin) du ville kuttet ved positiv test allerede nå?

Av de befrukta ble det bare en til frys på oss.. håper virkelig at vi slipper flere runder, men kanskje litt vel optimistisk å tro det skal klaffe på første forsøk? (er vel rundt 20 prosent sjans?)

Må si det er en merkelig følelse å VITE at man har et befrukta egg inni seg[emoji4] Strimler er kjøpt, for kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke vente 16 dager[emoji38]

Fikk beskjed forresten om at det ikke var ledig for nytt forsøk før i august... andre som har hørt dette?

Gratulerer som ruger! :D

Jeg har alltid fått beskjed om å leve som gravid etter innsett. :) Ikke hatt innsett i Porsgrunn enda da, men kommer til å gjøre det etter innsett der og. Fortsett med folat, slutt med alt annet. :knegg:

Det stemmer nok at de som melder inn blødning i april får plass i august ja, det fikk jeg beskjed om også. :) De har jo stengt fire uker i juli.
 
Fra i går er jeg offisielt en ruger[emoji1] Tenkte på noe... lever dere som gravide (ikke spiser rå mat,oster osv) og kutter medisiner ( i.mitt tilfelle melatonin) du ville kuttet ved positiv test allerede nå?

Av de befrukta ble det bare en til frys på oss.. håper virkelig at vi slipper flere runder, men kanskje litt vel optimistisk å tro det skal klaffe på første forsøk? (er vel rundt 20 prosent sjans?)

Må si det er en merkelig følelse å VITE at man har et befrukta egg inni seg[emoji4] Strimler er kjøpt, for kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke vente 16 dager[emoji38]

Fikk beskjed forresten om at det ikke var ledig for nytt forsøk før i august... andre som har hørt dette?

Gratulerer! [emoji2]

Det er laaaaang ventetid nå. Etter bom i februar har jeg fått neste omgang i juni. Veldig kjedelig, men er vell sånn det er. Håper du slipper det en gang til da [emoji5]
 
Skal på TUL i morgen. Skal jeg oppdatere Porsgrunn etter jeg har vært der? Jeg fikk bare beskjed av de å bestille TUL etter 12.3.
Hvordan har dere andre gjort det?

Om du ikke skal ha i Porsgrunn er jo det koselig :) De satte veldig pris på at jeg sendte bilde etter OUL også ❤️
 
Fra i går er jeg offisielt en ruger[emoji1] Tenkte på noe... lever dere som gravide (ikke spiser rå mat,oster osv) og kutter medisiner ( i.mitt tilfelle melatonin) du ville kuttet ved positiv test allerede nå?

Av de befrukta ble det bare en til frys på oss.. håper virkelig at vi slipper flere runder, men kanskje litt vel optimistisk å tro det skal klaffe på første forsøk? (er vel rundt 20 prosent sjans?)

Må si det er en merkelig følelse å VITE at man har et befrukta egg inni seg[emoji4] Strimler er kjøpt, for kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke vente 16 dager[emoji38]

Fikk beskjed forresten om at det ikke var ledig for nytt forsøk før i august... andre som har hørt dette?

Gratulerer som ruger[emoji4]
 
Back
Topp