❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Her er dere! :Heartred

Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert :) Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov ;)
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista. Jeg trykker liker på statusen din når det er utført :)


Venter på innkalling :happy:
- Millis89
- MammaForAndreGang, forsamtale jan-17
- MallaMo, forsamtale 4.1
- Janke

Venter på oppstart :rolleyes:
- Jannis85: venter på første ivf ?
- Ipoki: oppstart icsi i januar
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 2017

Stimulerer :wacky:
- Petrini: 1. ICSI ?
- Poppi: 3. forsøk i november/desember
- VictoriaH: 2. IVF i desember, kontroll 2.12
- WCE: 2. ferskforsøk
- Masie: 4. ivf ?
- Andunge, Menopur, kontroll 30.11

Ruger :nailbiting:
- Avocado testdato 04.12
- Frk.G testdato 9.12
- Bettina

Gravid :dummy::dummy1:
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.7.17
- Tonemor87 termin 15.17.17
- Ønsker så inderlig en...

Mensen/Negativt forsøk :(
- Mator

Ikke oppdatert:
- Frøkenmarihøne
Kan du oppdatere meg - konsultasjon desember 2016? :)
 
Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert :) Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov ;)
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista. Jeg trykker liker på statusen din når det er utført :)


Venter på innkalling :happy:
- Millis89
- MammaForAndreGang, forsamtale jan-17
- MallaMo, forsamtale 4.1
- Janke

Venter på oppstart :rolleyes:
- Jannis85: venter på første ivf ?
- Ipoki: oppstart icsi i januar
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 2017

Stimulerer :wacky:
- Petrini: 1. ICSI ?
- Poppi: 3. forsøk i november/desember
- VictoriaH: 2. IVF i desember, kontroll 2.12
- WCE: 2. ferskforsøk
- Masie: 4. ivf ?
- Andunge, Menopur, kontroll 30.11

Ruger :nailbiting:
- Avocado testdato 04.12
- Frk.G testdato 9.12
- Bettina

Gravid :dummy::dummy1:
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.7.17
- Tonemor87 termin 15.17.17
- Ønsker så inderlig en...

Mensen/Negativt forsøk :(
- Mator

Ikke oppdatert:
- Frøkenmarihøne
Jeg har testdato 10/12.. :)
 
På en måte, de spurte om vi ville sette inn 2, så da takket vi ja.. :) Men så var dette de eneste 2 vi hadde, så kan hende de ikke ville fryse bare det ene.. ;)

Håper de spør oss om dette også.. men tviler da det mulig blir første gjennomførte uttak og innsett :p Pluss alderen min så klart.
 
Kan jo fortelle litt om meg;

Ble sammen med mannen min i 2008, tok ut P-stav høst 2009 tror jeg...

Aldri vært en prøver som måler temp, tapper osvosv, men har en kalender over syklus og ca eggløsning. I 3 år prøvde vi uten prevensjon. Så bestemte vi oss for å ta kontakt med fastlegen som henviste oss videre til gynekolog, hun henviste oss til Porsgrunn. De fant ingenting feil med oss, kanskje litt variert av antall og kvalitet hos mannen, men det var bra noen ganger og mindre bra andre ganger.

Vi ventet ca halvt år fra første konsultasjon med blodprøver og sædprøve/undersøkelse, til vi fikk starte med behandling i Porsgrunn. Vi prøvde letrozl og insiminering 3 ganger iløpet av 6mnd. Videre prøvde vi å hente ut egg 1 gang, ingenting. Jeg har ikke skrevet ned doser eller slikt, men det står sikkert i papirene. Neste gang krasjet med juleferie, eggposene hadde ikke vokst nok, og dette var vel 19.des 2014, så da avbrøt legen forsøket. Jeg var temmelig sliten av alle hormonene og det å ikke leve "normalt". Jeg ville ta meg en øl og slappe av rett og slett. Så neste oppstart ble i juli 2015. Og vi fikk ut 22(!!) egg 17.aug, der 13stk delte seg perfekt, så ble gullegget satt inn og hun kom i april i år ❤️ ligger ved siden av meg nå med puppen i munn sovenden❤️
 
Håper de spør oss om dette også.. men tviler da det mulig blir første gjennomførte uttak og innsett :p Pluss alderen min så klart.
Så alder og det er det er første forsøk utelukker flere egg? Er selv 31...
 
Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert :) Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov ;)
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista. Jeg trykker liker på statusen din når det er utført :)


Venter på innkalling :happy:
- Millis89
- MammaForAndreGang, forsamtale jan-17
- MallaMo, forsamtale 4.1
- Janke

Venter på oppstart :rolleyes:
- Jannis85: venter på første ivf ?
- Ipoki: oppstart icsi i januar
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 2017

Stimulerer :wacky:
- Petrini: 1. ICSI ?
- Poppi: 3. forsøk i november/desember
- VictoriaH: 2. IVF i desember, kontroll 2.12
- WCE: 2. ferskforsøk
- Masie: 4. ivf ?
- Andunge, Menopur, kontroll 30.11

Ruger :nailbiting:
- Avocado testdato 04.12
- Frk.G testdato 9.12
- Bettina

Gravid :dummy::dummy1:
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.7.17
- Tonemor87 termin 15.17.17
- Ønsker så inderlig en...

Mensen/Negativt forsøk :(
- Mator

Ikke oppdatert:
- Frøkenmarihøne

Jeg starter på spray 3/12 :)
 
Så alder og det er det er første forsøk utelukker flere egg? Er selv 31...

Jeg er kun 22 ;) Så de stresser ikke. Og sjelden de gjør det første forsøket (i hvert fall offentlig).
 
Hva er forskjellen på 3 delt , 4 delt osv
Mye å sette seg inn i skjønner jeg ☺
 
Kan noen legge til meg?:)
3 mnd dobbel dose letrozol og 3 AIH, planlagt sykepleiersamtale for IVF i desember om vi ikke får positiv test nå<3
 
Last edited:
Noen av dere som har erfaring med å teste 11 dager etter eggløsningssprøyte ovitrelle? Ser at det står at man kan få falskt utslag på g-test 10 dager etter men kan jeg da teste 11 dager etter og stole på testen om den er positiv :p Er utrolig utålmodig:p
 
Kan noen legge til meg?:)
3 mnd dobbel dose letrozol og 3 AIH, planlagt sykepleiersamtale for IVF i desember om vi ikke får positiv test nå<3
Noen av dere som har erfaring med å teste 11 dager etter eggløsningssprøyte ovitrelle? Ser at det står at man kan få falskt utslag på g-test 10 dager etter men kan jeg da teste 11 dager etter og stole på testen om den er positiv :p Er utrolig utålmodig:p

Nå er du på lista :)
De alle fleste vil få et resultat de kan stole på 11 dager etter Ovitrelle, men det er noen få som den sitter lengre i, så fordelen er å teste flere dager på rad om den blir positiv, for å se om den blir sterkere eller svakere :)
 
Nå er du på lista :)
De alle fleste vil få et resultat de kan stole på 11 dager etter Ovitrelle, men det er noen få som den sitter lengre i, så fordelen er å teste flere dager på rad om den blir positiv, for å se om den blir sterkere eller svakere :)

Hmm ja det høres lurt ut! Men det er 9 dager siden jeg tok ovitrellen i dag, så da kan jeg vel like gjerne vente til søndag med å starte med testingen :)
 
Hmm ja det høres lurt ut! Men det er 9 dager siden jeg tok ovitrellen i dag, så da kan jeg vel like gjerne vente til søndag med å starte med testingen :)

Det er nok lurt å drøye da ja, om du ikke tester den ut. Noen tester jo hver dag fra veldig tidlig til den blir helt blank, for da vet de at om testen øker igjen så er de virkelig gravide :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp