❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Lagt denne flere steder! Men hva tror dere! Tatt nå på ettermiddagen! Holdt meg bare 2,5 timer.. klarte ikke mer.. IKM i morra eller søndag
6b7827594de6c7711fb4f9738da8c334.jpg
 
Ja håper bare det stemmer!! Tviler så veldig! Blir spennende å se i morgen tidlig!

Hva har de sagt på sykehuset om deg forresten ?

Det er håp for meg! Stoffskifteprøvene har på mirakuløst vis blitt nesten normale siste måneden, og jeg ser ut til å ha funnet riktig dose cortison. Det er økt sjanse for at det går galt, men jeg skal på kontroll 1-3 ganger i uken fremover, så jeg får tipptopp oppfølging, og satser på at dette skal gå hele veien til mål!!

Det går ikke an å få sånne fine streker flere ganger etter hverandre uten spire! Tipper streken vokser seg sterkere allerede til i morgen [emoji1303]
 
Ser dåkker streken eller er det bare meg som ser den? Kom selvfølgelig etter tiden da..
 

Vedlegg

  • IMG_5095.jpg
    IMG_5095.jpg
    63,6 KB · Visninger: 89
  • IMG_5094.jpg
    IMG_5094.jpg
    182,3 KB · Visninger: 96
Det er håp for meg! Stoffskifteprøvene har på mirakuløst vis blitt nesten normale siste måneden, og jeg ser ut til å ha funnet riktig dose cortison. Det er økt sjanse for at det går galt, men jeg skal på kontroll 1-3 ganger i uken fremover, så jeg får tipptopp oppfølging, og satser på at dette skal gå hele veien til mål!!

Det går ikke an å få sånne fine streker flere ganger etter hverandre uten spire! Tipper streken vokser seg sterkere allerede til i morgen [emoji1303]

Jeg er bare så redd det er skygger! Men klarer ikke holde meg i 4 timer så må bare vente til i morra [emoji20]
 
Jeg er bare så redd det er skygger! Men klarer ikke holde meg i 4 timer så må bare vente til i morra [emoji20]

Det skal ikke være mulig med skygger på flere tester etter hverandre! Mine tester begynte sånn der, men de tok seg raskt opp. Gleder meg til du skal teste i morgen! Vi trenger flere positive tester for å få en anstendig statistikk denne uken!!
 
f15eb5471cd7c2a0f321fed34175cb72.jpg


Her er min for i dag. Er tredje dagen med svake positive så går bare og venter på at tanta skal komme slik at vi kan gå videre inn i neste pp! [emoji16]
 
Back
Topp