❄️ IKM uke 2 ❄️

Sniker fra IKM uke 3.:) Jeg hadde en kjemisk forrige PP, men da fikk jeg skikkelige smerter og masse blødninger. Jeg fikk sterkere test dagen etterpå, men den sank igjen i løpet av ett par dager. Hadde en SA for 5 år siden, og det føltes veldig likt. Så har jeg en sønn på fire år, og der var jeg bombesikker på at jeg hadde fått mensen. Så skjønte ingenting før jeg ble skikkelig kvalm, og var da 6 uker på vei. Så det kan også gå bra :Heartred lenge å vente til mandag når en ikke vet, men anbefaler deg å dra til lege for å måle hcg :)
Har du tatt kontakt med lege? Du kan få måle hCG på blodprøve over to forskjellige dager for å se om det er nok økning til forenelig med liv. Også kan du kreve ul hvis du fortsatt er usikker❤️ håper virkelig det er en termin spire på deg❤️❤️

Takk for svar og tips:Heartred Har ikke målt HCG, tenkte at jeg gir det noen dager for å se hvor blødningen bærer hen. Håper også selvsagt at den sitter, men er ihvertfall godt å vite at jeg kan bli gravid med mannen min:Heartred
 
Da begynte jeg å spotte:facepalm: Var nok ein streifer som gav den positive testen, så då ender nok dette som en kjemisk:Heartpink
Tatt flere tester? Kan jo være helt uskyldig spotting :Heartred
 
Tatt flere tester? Kan jo være helt uskyldig spotting :Heartred
Ja, har tatt flere tester og de blir sterkere, men jeg er redd for å håpe :Heartpink Spotter helst bare ved tørking etter toalettbesøk, er ikke friskt blod, men brun spotting.
 
Ja, har tatt flere tester og de blir sterkere, men jeg er redd for å håpe :Heartpink Spotter helst bare ved tørking etter toalettbesøk, er ikke friskt blod, men brun spotting.
Ta blodprøve hos legen på mandag :Heartred og så en ny etter to dager.
 
Ta blodprøve hos legen på mandag :Heartred og så en ny etter to dager.
Ja, skal få gjort det:happy: Spottet også da jeg var gravid med datteren min pga såre slimhinner, men det var ikke før rundt uke 6, så derfor jeg mistenker kjemisk nå:Heartpink
 
Ja, skal få gjort det:happy: Spottet også da jeg var gravid med datteren min pga såre slimhinner, men det var ikke før rundt uke 6, så derfor jeg mistenker kjemisk nå:Heartpink
Sniker fra uke 4. Jeg spottet så si hele svangerskapet med datteren min på snart 2 år. Men jeg viste jo før jeg ble gravid at jeg har såre slimhinner, og derfor spottinga. Så det kan også gå bra :angelic:
 
Står på still her.. Ingen tr,ingen positiv test. Ikke hatt så lang lutealfase før, så jeg blir jo litt glad. Men hadde såklart foretrukket positiv test eller tr :facepalm:
 
Sniker fra uke 4. Jeg spottet så si hele svangerskapet med datteren min på snart 2 år. Men jeg viste jo før jeg ble gravid at jeg har såre slimhinner, og derfor spottinga. Så det kan også gå bra :angelic:
Jeg krysser fingrene og håper på det beste:Heartpink Spotter enda, men testen i dag var sterkere, skal til legen på tirsdag og måle HCG så får se hvordan det går:happy:
 
Dagens! Hadde en del murringer i går kveld og i natt. Litt skummelt, men som om at livmoren jobber ikke mensenmurringer. Med skrekkblandet fryd, jeg kan settes på gravid :Heartred
 

Vedlegg

  • 188720A6-8E3C-4339-8EA5-4747B972B703.jpeg
    188720A6-8E3C-4339-8EA5-4747B972B703.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 115
Back
Topp