✨ IKM uke 4 ❤️

Ringte kontoret til gynekologen min i går og ba om time til utredning. Fikk time allerede om et par uker, og har i dag vert og tatt blodprøver.
Føler meg heldig som har gått til privat gynekolog i mange år allerede og slipper hele det henvisningsstyret for å få komt i gang.. ❤️ Vi er tross alt bare i PP6.
Men mannen er prøverørsbarn selv og de kan jo slite litt er det sagt. Korte sykluser og får ikke maksimal på eggløsningstestene.
Spent på resultatet!

De tok ikke progesteron da så spørs om jeg må be om det på timen.

20230125_105830.jpg
 
Ringte kontoret til gynekologen min i går og ba om time til utredning. Fikk time allerede om et par uker, og har i dag vert og tatt blodprøver.
Føler meg heldig som har gått til privat gynekolog i mange år allerede og slipper hele det henvisningsstyret for å få komt i gang.. ❤️ Vi er tross alt bare i PP6.
Men mannen er prøverørsbarn selv og de kan jo slite litt er det sagt. Korte sykluser og får ikke maksimal på eggløsningstestene.
Spent på resultatet!

De tok ikke progesteron da så spørs om jeg må be om det på timen.

Vis vedlegget 397557
Så bra ❤️ progesteron tar man vel mellom cd 20 og 22? Vet ikke hvor i syklusen du er ❤️ men håper du får svar nå. Og at det blir full klaff snart ❤️
 
12 dpo og i dag har jeg fått en skikkelig merkelig blødning, og mensen er nok rett rundt hjørnet. :(
 
Ringte kontoret til gynekologen min i går og ba om time til utredning. Fikk time allerede om et par uker, og har i dag vert og tatt blodprøver.
Føler meg heldig som har gått til privat gynekolog i mange år allerede og slipper hele det henvisningsstyret for å få komt i gang.. ❤️ Vi er tross alt bare i PP6.
Men mannen er prøverørsbarn selv og de kan jo slite litt er det sagt. Korte sykluser og får ikke maksimal på eggløsningstestene.
Spent på resultatet!

De tok ikke progesteron da så spørs om jeg må be om det på timen.

Vis vedlegget 397557
Denne skal jo tas på CD 2-5, da er det ikke noe vits med progesteron :)
 
Ringte kontoret til gynekologen min i går og ba om time til utredning. Fikk time allerede om et par uker, og har i dag vert og tatt blodprøver.
Føler meg heldig som har gått til privat gynekolog i mange år allerede og slipper hele det henvisningsstyret for å få komt i gang.. ❤️ Vi er tross alt bare i PP6.
Men mannen er prøverørsbarn selv og de kan jo slite litt er det sagt. Korte sykluser og får ikke maksimal på eggløsningstestene.
Spent på resultatet!

De tok ikke progesteron da så spørs om jeg må be om det på timen.

Vis vedlegget 397557
Så bra du kom i gang så fort.
Heier på dere. :Heartred
 
Kan du legge de testene (strimlene) du har tatt ved siden av hverandre og så ta et bilde ovenfra. Alle bildene dine er tatt fra siden og det er lett å bli lurt av skygger på den måten siden man kan se hvor streken skal være fra siden.

Jeg tror du har en kjemisk eller at du er gravid og at det blir noe. Men igjen, syns det er vanskelig å si uten å se ordentlig på testene dine.
Jeg tok en test på jobb, tenkte jeg skulle ta vare på den å samle opp testene for å legge de ved siden av hverandre å se, men den fikk en knekk på seg så det eneste som man ser er teststreken og knekken, er så typisk :hilarious: Da får jeg begynne på nytt igjen i morgen tidlig:angelic:
 
Da har det kommet litt farga utflod her, så regner med at dett var dett. Selv om mensen ikke pleier å starte sånn, og puppene fortsatt er sinnsykt ømme (pms-symptomer skal jo opphøre idet mens starter).
 
Bare sett meg på TR, for testene er negative og jeg er 2 dager over ikm altså 16dpo. Ønsker alle dere med TR masse lykke til i ny pp❤️ Og gratulerer så mye med spiren til dere som er gravide :Heartpink
 
Bare sett meg på TR, for testene er negative og jeg er 2 dager over ikm altså 16dpo. Ønsker alle dere med TR masse lykke til i ny pp❤️ Og gratulerer så mye med spiren til dere som er gravide :Heartpink
Er nok SA som er litt skyldig i rare sykluser hos oss begge sikkert! Her begynte eg jo å blø rett over midnatt, satt inn menskopp og tømte den i halvsøvne under morgenrushet, meine å huska at det var blod, men meir detaljer veit eg ikkje :hilarious: anyway, har ikkje kommet ein dråpe etter det! Aldri opplevd før. Men tempen er jo tydelig i sin sak, så TR kommer, berre på heilt egne premisser denne gangen tydligvis! Kjempe usikker på om eg likavell reknes som CD1, eller om eg e heilt i limbo nå:confused005
 
Er nok SA som er litt skyldig i rare sykluser hos oss begge sikkert! Her begynte eg jo å blø rett over midnatt, satt inn menskopp og tømte den i halvsøvne under morgenrushet, meine å huska at det var blod, men meir detaljer veit eg ikkje :hilarious: anyway, har ikkje kommet ein dråpe etter det! Aldri opplevd før. Men tempen er jo tydelig i sin sak, så TR kommer, berre på heilt egne premisser denne gangen tydligvis! Kjempe usikker på om eg likavell reknes som CD1, eller om eg e heilt i limbo nå:confused005

Jeg kan gå helt opptil 17dpo før mensen kommer, men 2 år siden sist det skjedde. Ja, det forstår jeg godt, kjære du❤️ Er jo vanskelig å vite hvor en ligger ann i syklusen da:think005 Ville selv gått ut ifra at blødningen startet da, og at du nå er på CD2. Her kom tanta for fullt når jeg sto opp å rant nedover benene.. hatt så vondt i natt atte, samt nattevåk helt til kl 04.30:coffee Syke små og blitt smittet selv:whacky011
 
Spotter mer nå, og smerter.. Så ingen tvil om at TR er på vei. Jeg pleier ikke spotte så lenge før, så skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen men.. Kjipt at denne prøveperioden gikk i vasken, da vi muligens blir å hoppe over nov-des termin. Da blir neste PP i April, lenge til :wacky:
 
Back
Topp