✨ IKM UKE 15 ❤️

Jeg tok en test på tirsdag også som var like blenda som den forrige. I morgen eller lørdag skal TR komme. Jeg går egentlig bare å venter på TR nå. Kanskje det blir januarbaby, eller enda en februarbaby :Heartred
 
skulle jo tro jeg var klin gæren men jeg tester flere ganger om dagen og var hos legen i går på 10dpo for å ta hcg. Da var nivået på 38 og legen sa det var veldig bra. Klarer ikke stole på at det går fint for gynekologen sa jeg hadde en helt ødelagt eggleder som måtte fjernes når jeg var der 2 dager før eggløsning og det er på den siden jeg hadde eggløsning nå. Klarer ikke stole på at jeg er gravid på ekte og kjenner på en skikkelig klump i halsen :nailbiting: den kan jo umulig være så ødelagt som han sier, da hadde jeg jo ikke blitt gravid 2 dager etterpå..
5A5566F2-9173-46D5-9A62-02D02BA537B1.jpeg
3B7AB87F-3943-4819-A252-87DC7D5CCB8A.jpeg
 
2 dager over forventet IKM, negative tester. Hadde eggløsning 3 dager seinere en forventet. Så kanskje mensen kommer tre dager seinere også. Veldig rart, men har mistet håpet. Burde jo hatt en skyggestrek på test nå hvis det var en spire. Er 10 dpo trooor jeg. Har også bihulebetennelse og feber.. så
 
Hei!
Jeg har ikke vært med i denne gruppen, men sniker meg inn her nå likevel.

Jeg har testet og testet denne uken og forrige uke, og har hatt helt blanke tester (et par cb tester som har blitt svake etter tiden..)
I går kom det jeg iallefall tror er TR, så hadde slått meg til ro med at det ikke gikk. Men jeg tok en test i dag tidlig for å være heeeeeelt sikker på at jeg kunne drikke vin med besøket vårt i kveld. Og da dukket det opp svak strek.

Har lest en del dårlige erfaringer med disse testene, så tør ikke håpe helt likevel..

Noen som har noen kloke ord til en som hadde mistet håpet denne runden, og som ikke tør å håpe, men som håper likevel?
 

Vedlegg

  • AFA7517A-56C2-4E42-8D44-F9DBF9C56D18.jpeg
    AFA7517A-56C2-4E42-8D44-F9DBF9C56D18.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 79
  • FDD4731A-02FB-47B4-AD6A-60FCD7FD4A26.jpeg
    FDD4731A-02FB-47B4-AD6A-60FCD7FD4A26.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 75
Hei!
Jeg har ikke vært med i denne gruppen, men sniker meg inn her nå likevel.

Jeg har testet og testet denne uken og forrige uke, og har hatt helt blanke tester (et par cb tester som har blitt svake etter tiden..)
I går kom det jeg iallefall tror er TR, så hadde slått meg til ro med at det ikke gikk. Men jeg tok en test i dag tidlig for å være heeeeeelt sikker på at jeg kunne drikke vin med besøket vårt i kveld. Og da dukket det opp svak strek.

Har lest en del dårlige erfaringer med disse testene, så tør ikke håpe helt likevel..

Noen som har noen kloke ord til en som hadde mistet håpet denne runden, og som ikke tør å håpe, men som håper likevel?
For meg ser den ganske positiv ut! Sikker på at det ikke var festeblødning du hadde? Kjøp en test til og se :)
 
For meg ser den ganske positiv ut! Sikker på at det ikke var festeblødning du hadde? Kjøp en test til og se :)
Ser du har hatt fine positive tester lenger opp her! Gratulerer så mye med den lille spiren :Heartred

Nei, jeg aner virkelig ikke! Kan jo være festeblødning, aner ikke hvor sterke de er jeg. Må kjøpe en test av et annet merke etter jobb! Eller to…
 
Ser du har hatt fine positive tester lenger opp her! Gratulerer så mye med den lille spiren :Heartred

Nei, jeg aner virkelig ikke! Kan jo være festeblødning, aner ikke hvor sterke de er jeg. Må kjøpe en test av et annet merke etter jobb! Eller to…
Takk skal du ha :Heartred

Hadde kjøpt en test hvis jeg var deg! Liker babyplan tidlig best, makesure har mindre fargestoff føler jeg. Masse lykke til! Krysser fingrene for deg :notworthy
 
skulle jo tro jeg var klin gæren men jeg tester flere ganger om dagen og var hos legen i går på 10dpo for å ta hcg. Da var nivået på 38 og legen sa det var veldig bra. Klarer ikke stole på at det går fint for gynekologen sa jeg hadde en helt ødelagt eggleder som måtte fjernes når jeg var der 2 dager før eggløsning og det er på den siden jeg hadde eggløsning nå. Klarer ikke stole på at jeg er gravid på ekte og kjenner på en skikkelig klump i halsen :nailbiting: den kan jo umulig være så ødelagt som han sier, da hadde jeg jo ikke blitt gravid 2 dager etterpå.. Vis vedlegget 403270Vis vedlegget 403271
Gratulera så mykje :)
Ødelagt eggleder har ikkje noko å sei på graviditet, altså hadde begge vært ødelagt hadde ein måtte tatt ut egget, befrukta det og satt det inn i livmor og så ville ting gått sin vante gang. Men dette tyder jo på at den andre egglederen din fungerer og har fanget opp egget og leda det ned i lovmor der ei lita spire vokser nå ❤️ så ikkje bekymre deg for det! Med slik stigning så trur eg dette vil gå fint :woot: så ja, siden ødelagt eggleder ikkje har noko å sei for graviditeten nå, så er det berre å legge det bak seg og ta inn over seg at du er graviiiid:woot:
 
Gratulera så mykje :)
Ødelagt eggleder har ikkje noko å sei på graviditet, altså hadde begge vært ødelagt hadde ein måtte tatt ut egget, befrukta det og satt det inn i livmor og så ville ting gått sin vante gang. Men dette tyder jo på at den andre egglederen din fungerer og har fanget opp egget og leda det ned i lovmor der ei lita spire vokser nå ❤️ så ikkje bekymre deg for det! Med slik stigning så trur eg dette vil gå fint :woot: så ja, siden ødelagt eggleder ikkje har noko å sei for graviditeten nå, så er det berre å legge det bak seg og ta inn over seg at du er graviiiid:woot:
Tusen takk :Heartred :dance008 Det var faktisk på den siden med ødelagt eggleder jeg hadde eggløsning og ble gravid på nå så sååå ødelagt som han har sagt kan den umulig ha :Dvært
 
Tusen takk :Heartred :dance008 Det var faktisk på den siden med ødelagt eggleder jeg hadde eggløsning og ble gravid på nå så sååå ødelagt som han har sagt kan den umulig ha :Dvært
Selv om egget slipper på høgre side, så kan venstre eggleder plukke opp egget :)
 
Back
Topp