♧♧♧ IKM Uke 38 ♧♧♧

Ingen tr , men heller ingen strek på testen fra ebay :( Så venter på tr ♡
 
Tok ny test torsdag som også viste svaak skygge (klarer ikke laste opp bilde), kunne ikke kalle det strek. Fortsatt ikke TR og har ikke hatt så lang syklus de tre siste mnd. Har bestilt nye tester og prøver å vente med testing til mandag... Nå vil jeg ha en klar og tydelig strek, ellers begynner jeg å bekymre meg for at syklusen er "borte" igjen...
 
Tok ny test torsdag som også viste svaak skygge (klarer ikke laste opp bilde), kunne ikke kalle det strek. Fortsatt ikke TR og har ikke hatt så lang syklus de tre siste mnd. Har bestilt nye tester og prøver å vente med testing til mandag... Nå vil jeg ha en klar og tydelig strek, ellers begynner jeg å bekymre meg for at syklusen er "borte" igjen...
Krysser fingerne for strek på mandag ❤ hvilke tester har du brukt?
 
Ingen med IKM I dag så da er denne uken snart over for oss :) og vi som er over IKM håper jeg får en positiv test snart :D og så håper jeg på å få høre fra de som ikke har oppdatert ennå :)
 
Jeg har kanskje glemt å skrive det, beklager.. Men jeg fikk el senere enn jeg pleier, så måtte flytte ikm en uke frem :) Gratulerer så mye til alle dere som er så heldige å være gravide, og lykke til med ny pp på dere andre! Hold hodet høyt, en dag blir det vår tur :)
 
Jeg har kanskje glemt å skrive det, beklager.. Men jeg fikk el senere enn jeg pleier, så måtte flytte ikm en uke frem :) Gratulerer så mye til alle dere som er så heldige å være gravide, og lykke til med ny pp på dere andre! Hold hodet høyt, en dag blir det vår tur :)
Lykke til :)
 
Ingen tr ennå, men ikke to streker heller har ikke testet mer, ikke siden i går. Så får bare vente og se, merkelig at lysten på sjokolade og godis ikke er her, siden det pleier og være ekstremt før tr. Vente tiden er værst men første pp sp får ikke klage !
 
Kom opp en ultrasvak strek på a1 test på morgenurin i dag, men svidde av en digital nå nettopp så sto ikke gravid på:sour:
 
Kom innen tidsfristen, men så uklar jeg ikke ser om den er grå eller rosa
 

Vedlegg

  • IMG_3611.JPG
    IMG_3611.JPG
    33,6 KB · Visninger: 75
  • IMG_3615.JPG
    IMG_3615.JPG
    106,3 KB · Visninger: 75
Ikm i dag, ingen tr enda som bruker kommer på morgenen. Venter spent på å se i morgen. Negativ gtest dog så langt..
 
Da er uka vår over :) Gratulerer til alle dere som har blitt gravide ❤ Måtte det vare hele veien ut :)

Til dere som har fått besøk av TR ønsker jeg dere lykke til I en ny pp :)

Og til oss som ennå ikke vet hva som skjer så ønsker jeg oss også Lykke til og krysser fingerne for ønsket resultat :D
 
Dette er oss som står igjen

♢Passert IKM
Belle58, pp4
Ventepølse, pp2
Hope90, Pp43
MissOddsteen, pp1
Simleguri, pp9
puzecath, pp2
LykkeligRose

♧Ikke oppdatert
Nattamor 88 *mamma til to gutter*
Tofus, pp1
Trulte, pp2
MM., pp4
Storkene
 
Dette er oss som står igjen

♢Passert IKM
Belle58, pp4
Ventepølse, pp2
Hope90, Pp43
MissOddsteen, pp1
Simleguri, pp9
puzecath, pp2
LykkeligRose

♧Ikke oppdatert
Nattamor 88 *mamma til to gutter*
Tofus, pp1
Trulte, pp2
MM., pp4
Storkene
Lykke til :)
 
Back
Topp