♥Vi venter en gutt/jente eller en overraskelse♥

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Her skriver vi inn kjønnet til hva mai jentene venter, og til de som venter en overraskelse :)

anim_babyboy.gif


*sparkling*
Nr2mai14
Litenspire
Brødhuet
Dillå
Lille
Iseliin
Marley88
Dobbel lykke <3 2014
Tongi
Glad
Cakegirl88
Godtemomsen
Sandra 22
Varla
Frk-nyfiken
Lykke.nr2
MammatilEmil
Leilei22
Susie_89
Mayaen80 (?)
2.gangsmams
SleepingBeauty
Bkno9314762
inel

anim_babygirl.gif


Min lille hemmelighet =)
Kråkebolla
Ellinor30
Trinus92
Rensom
Baby<3mai
Lille engelen
Bondekone fra by'n
Frøk1
Smona
Mary79
Dobbel lykke <3 2014
Moshi girl
Magica83
Lynn87
FrkCamilla
Kath91
Hnene007
Jente85
Sokk1
Skyggedal
Bkno6790662
Maimamma<3
Mamsen;)
Frøken mammaklar
Inus88
Mayla_
MissJohanne
Annmai
Lykkeligmamma!
maimamma14
betcybaby
Linenni
Linne86
Dandelion83
Bkno3880662
Anna1984
Spent-mamma

12048488-green-question-mark-with-eyes--3d-cartoon-illustration.jpg


Kulemage i 2014
Chubchubs
These
Gruble84
Nita84
Edina
Charline
 
Last edited:
Jente igjen på oss :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg skriver her jeg da :) Ser det er en annen tråd også, men det er koseligere på denne da Moshi lager en oversikt i begynnelsen av tråden <3 Jente på oss <3
 
Vi venter ei lita frøken :)
 
Jeg venter spent på OUL 04.desember! Drømte i natt at det ble jente, jeg tenkte i drømmen at ungen var så rolig og hadde sparket så lite. Men på skjermen var det ei helt GAL jente som virret rundt inni der, med et sånt "hårbånd" som mange bruker på babyer for tia. Haha, Å det var en skikkelig grusom, grumsete sort/hvitt skapning :p Samboeren min sa høyt at dette ble for ekkelt å se på, og gikk ut av rommet.

Velger å tro at om noe stemmer i virkeligheten så er det kun kjønnet :laughing002
 
Jeg venter spent på OUL 04.desember! Drømte i natt at det ble jente, jeg tenkte i drømmen at ungen var så rolig og hadde sparket så lite. Men på skjermen var det ei helt GAL jente som virret rundt inni der, med et sånt "hårbånd" som mange bruker på babyer for tia. Haha, Å det var en skikkelig grusom, grumsete sort/hvitt skapning :p Samboeren min sa høyt at dette ble for ekkelt å se på, og gikk ut av rommet.

Velger å tro at om noe stemmer i virkeligheten så er det kun kjønnet :laughing002

Hahaha, nå måtte jeg faktisk le, utrolig hvor mye rart man drømmer:laughing002
 
Såååå misunnelig på at dere tenker at det skal bli en overraskelse! Kunne tenkt meg det jeg også, men KLARER ikke å vente. Pluss at det er født ei jente i familien nylig så er en del som kan arves om det blir jente, mens blir det gutt så må en del kjøpes på nytt.
 
Såååå misunnelig på at dere tenker at det skal bli en overraskelse! Kunne tenkt meg det jeg også, men KLARER ikke å vente. Pluss at det er født ei jente i familien nylig så er en del som kan arves om det blir jente, mens blir det gutt så må en del kjøpes på nytt.
Men det blir jo overraskelse selv om man får vite det på oul :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Godt innspill, det har du jo rett i! :)
Vi har hele tiden tenkt sånn. Har jo ingen mulighet for å få vite det før ul uansett, så det blir en overraskelse der, samtidig som man får muligheten til å planlegge (pluss at jeg er dødsnysgjerrig;) ). Jeg ville blitt kanonstressa av å få den overraskelsen på fødestuen. Perfekt kompromiss, synes jeg :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Vi har hele tiden tenkt sånn. Har jo ingen mulighet for å få vite det før ul uansett, så det blir en overraskelse der, samtidig som man får muligheten til å planlegge (pluss at jeg er dødsnysgjerrig;) ). Jeg ville blitt kanonstressa av å få den overraskelsen på fødestuen. Perfekt kompromiss, synes jeg :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Enig i det ja. Jeg tror jeg knytter meg mer til den lille når jeg får vite det også, pluss skal jeg vente til fødsel så er jeg redd jeg kanskje vil håpe litt mer på et kjønn fremfor et annet ( ikke at det er så ille som det høres ut, men dere skjønner kanskje hva jeg mener ). Så da har man tid til å forberede seg, handle søte jente eller gutteklær - og bare glede seg :love017
 
Anbefaler å oppleve det å ikke vite altså, gjorde det med første og opplevelsen av å få vite det på fødestua var magisk! Det typiske og for mange mest praktiske er jo å vite nå til dags, men var ikke sånn før -og man ble og blir jo like knytta til babyen etter 9mnd med den i magen selv om kjønnet ikke er kjent :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp