♡Den store treningstråden♡

Styrkeintervaller.
F.eks 20 sek med knebøy, 10 sekund pause, 20sek knebøy, 10 sekpause, og det er 8 runder.
Ble kjørt planken, en øvelse jeg ikke vet hva heter men man står på 4 og strekker en arm og motsatt fot :p, knebøy, armhevinger, glutebridge, utfall, mountain climbers (den var j-æ-v-l-i-g), om det ble kjørt flere aner jeg ikke for husker ikke :p

Her er foresten mountain climbers: http://www.youtube.com/watch?v=dnsVsfZb8hs

Første 20 sek gikk strålende, så døde jeg litt hver gang :p
Oh lord.....
 
Henger meg på her :) Meldte meg på Elixia 20/60 i går, så nå må jeg minst trene 20 ganger i løpet av de neste 60 dagene :). Har begynt bra, med trening både i går og i dag.
Cool...var med der i sin tid, men da kjørte de 30på90 :)
 
At du kan trykke på bv er et under for meg. ...sava....
jeg sitter helt stille og bare beveger fingrene :p
Heldigvis kan man ta i litt som man vil når det er slik, men i en gruppe vil man ikke være den dårligste heller så kjenner jeg gruver til i morgen :p
 
jeg sitter helt stille og bare beveger fingrene :p
Heldigvis kan man ta i litt som man vil når det er slik, men i en gruppe vil man ikke være den dårligste heller så kjenner jeg gruver til i morgen :p
Puha.....gruer meg på dine veiene:p
 
Trenger treningsoverdeler....hvor handler dere? Liker ikke å gå med tighte singletter som viser alt:confused:
 
Trenger treningsoverdeler....hvor handler dere? Liker ikke å gå med tighte singletter som viser alt:confused:
Jeg har en t-skjorte fra Pierre Robert som jeg liker.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny morbarn treningsøkt med tabata unnagjort.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Atte....kan jeg spørre om no teit? Om noen andre tar beinpress, hvor mye tar dere ? Sånn om 12x3 skal gjennomføres?
 
Trenger treningsoverdeler....hvor handler dere? Liker ikke å gå med tighte singletter som viser alt:confused:
Ellos :p har flere av en lilly tanktopp eller noe.. godt stoff og er løs over magen :)

-talatuten-
 
Back
Topp