♡ IKM uke 12 ♡

Jeg aner ikke. Første syklusen jeg temper og har null peiling på hva som er bra og ikke bra. Har aldri noensinne fått en helt positiv el-test.

Hmm, blir spennende å se i morgen da! Jeg ligger som regel mellom 35,8-36,0 før EL, også stiger tempen 0,2-0,4 etter EL, men ser dette er lave temperaturer ift mange andre. Ofte får jeg en liten dip før EL, men ikke alltid :)
 
Håper på mange nye spirer denne uken :)

*Mandag 16.03*
Venessiela, pp 22
camoso, pp 7
Linden, pp 4

*Tirsdag 17.03*


*Onsdag 18.03*

♡ ny liten spire? ♡, pp1

*Torsdag 19.03*
Bkno4424552, pp 6
spire4?♡, pp 1
Frk.G, pp 7

*Fredag 20.03*
Puusemor
attpåklattnr2, pp 1
Vidorra

*Lørdag 21.03*
Bare meg =O)
Frk.Håpe, pp 11
Prøverpåigjen2015, pp 2

*Søndag 22.03*
Trylle, pp 3


GRAVID


:mad: TR :mad:


:confused005 Passert IKM :confused005


:confused004 Ikke oppdatert :confused004

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
Hei, ikm 19/3 :) PP 2 etter SA
 
Arh, EL foreløpig avblåst her.. Var nok bare forkjølelse som spilte meg et puss i går, for i dag var tempen like lav :( Krysser fingrene for at det ikke blir i dag hvertfall siden jeg ikke har sett mannen siden søndag og han ikke kommer hjem før i morgen! :p
 
Hmm, blir spennende å se i morgen da! Jeg ligger som regel mellom 35,8-36,0 før EL, også stiger tempen 0,2-0,4 etter EL, men ser dette er lave temperaturer ift mange andre. Ofte får jeg en liten dip før EL, men ikke alltid :)
Hadde steget igjen i dag.. Rare tempen :p
 
Du kan sette meg på søndag 22. mars, pp 19.

Jeg skulle egentlig ha prøvepause pga Rubella-vaksinen, men det gikk ikke og da har jeg utsatt det til pause i pp 20 om jeg ikke blir gravid nå. Tar dobbel Letrozol for å booste EL, første dose i dag. Vi står i kø for IVF, så det er nok ikke så mange sjanser igjen med hjemmeprøving.

Ja, og kan nevne at jeg temper og bruker EL-tester for å finne EL. Skal ta Lutinus (progesteron) etter EL, og prednisolon og Albyl-E om jeg får positiv g-test. Det er fordi jeg har hatt fem aborter. Vi prøver på førstemann, og jeg begynner egentlig å tro at IVF er løsningen for oss. Jeg har endometriose og adenomyose, så det er meg det er trøbbel med.
 
Last edited:
Hihi, rare tempen ja! Temper du til akkurat samme tid hver morgen? Mine var veeeldig opp og ned før jeg begynte med det ;p
Hver morgen klokken 05.50. Før jeg reiser meg eller gjør noe annet. Måleren ligger under puta hver natt for å ikke bli for kald.
 
Du kan sette meg på søndag 22. mars, pp 19.

Jeg skulle egentlig ha prøvepause pga Rubella-vaksinen, men det gikk ikke og da har jeg utsatt det til pause i pp 20 om jeg ikke blir gravid nå. Tar dobbel Letrozol for å booste EL, første dose i dag. Vi står i kø for IVF, så det er nok ikke så mange sjanser igjen med hjemmeprøving.
Satt deg opp :)
 
Hvordan går det med dere? :) Er ganske sikker på at jeg hadde EL i går :) Masse smerter, og EL-slimet som har fulgt meg i over en uke har plutselig forduftet i dag. Fikk skyhøy temperatur, men har ikke feber så jeg skjønner ikke den helt da.. Håper bare den forblir høy :)
 
Hvordan går det med dere? :) Er ganske sikker på at jeg hadde EL i går :) Masse smerter, og EL-slimet som har fulgt meg i over en uke har plutselig forduftet i dag. Fikk skyhøy temperatur, men har ikke feber så jeg skjønner ikke den helt da.. Håper bare den forblir høy :)
Så bra! Da krysser vi fingrene for deg. :) jeg forventer ikke EL før nærmere helga da siste dag i mens var i går. :) Blir spennende å lese hvordan det går med alle her inne. :)
 
Vi kom hjem fra en liten vinterferie i dag og nå ligger 3 barn og mannen syke/dårlige :-( Så spørs om ikke denne prøveperioden også går vekk :-( Har ikke el før på onsdag da så er jo ennå håp. Blir jo bare sånn når man har tre barn som igjen blir dårlige og syke :)
 
Vi kom hjem fra en liten vinterferie i dag og nå ligger 3 barn og mannen syke/dårlige :-( Så spørs om ikke denne prøveperioden også går vekk :-( Har ikke el før på onsdag da så er jo ennå håp. Blir jo bare sånn når man har tre barn som igjen blir dårlige og syke :)
Huff da, sykdom er ikke gøy:( Men er fortsatt noen dager å bli friske på:)
 
Nermer seg noe! Trodde eggløsning skulle være i morgen, men.
 

Vedlegg

  • 1425228575870.jpg
    1425228575870.jpg
    80,4 KB · Visninger: 76
Nermer seg noe! Trodde eggløsning skulle være i morgen, men.

Spennende! Jeg fikk mine i posten i går, og fikk ca. slik som din da jeg testet utpå ettermiddagen. Senere på kvelden ble de svakere, så da antar jeg at EL var tidligere på dagen eller noe i den dur..?
 
Huff da, sykdom er ikke gøy:( Men er fortsatt noen dager å bli friske på:)

Ja jeg vet :) så krysser at han snart er frisk igjen og at det går over med en god natt søvn og i morgen hjemme for han alene når jeg og barna er ute. Er ikke noe "krise" sånn sett men hadde vært kjekt å satt i gang denne prøvingen så kanskje den babyen kunne funnet veien hit :-D
 
Ja jeg vet :) så krysser at han snart er frisk igjen og at det går over med en god natt søvn og i morgen hjemme for han alene når jeg og barna er ute. Er ikke noe "krise" sånn sett men hadde vært kjekt å satt i gang denne prøvingen så kanskje den babyen kunne funnet veien hit :-D

God bedring! Får håpe at sykdommen slipper taket raskt :)
 
Hvordan går det med dere? :) Er ganske sikker på at jeg hadde EL i går :) Masse smerter, og EL-slimet som har fulgt meg i over en uke har plutselig forduftet i dag. Fikk skyhøy temperatur, men har ikke feber så jeg skjønner ikke den helt da.. Håper bare den forblir høy :)
Ingen positive el-tester. Tempen svinger jo som bare det, men fikk ikke målt lørdag eller i dag siden jeg våknet 4 timer etter tempetid begge dagene :p
 
Hvordan går det med dere? :) Er ganske sikker på at jeg hadde EL i går :) Masse smerter, og EL-slimet som har fulgt meg i over en uke har plutselig forduftet i dag. Fikk skyhøy temperatur, men har ikke feber så jeg skjønner ikke den helt da.. Håper bare den forblir høy :)

Jeg bruker jo fertilitetsmonitor, så begynte med pinner i dag. Tror det blir EL fredag/lørdag neste uke. Men, vet aldri helt med min syklus:)

Håper du fikk lagt inn noen gode aksjer :) Nå kommer nok tiden til å gå saaakte for, DPO-land er jo veldig langdrygt.
 
Back
Topp