♡♢♡IKM Uke 30♡♢♡

Hope90

Pergo baby??
VIP
Spirer ♡

♢Mandag 20/7

♢Tirsdag 21/7

♢Onsdag 22/7

♢Torsdag 23/7

♢Fredag 24/7

♢Lørdag 25/7

♢Søndag 26/7


♡Gravid
Arcalae, pp2
Nelly82, pp2

☆TR
Elentari, pp1
Cathy med Adrian, pp?
Venessiela, pp26
BabyG
Hope9, pp41
Sofus, pp2
Bina
Pilot, pp5
Lenateacup, pp1
Gullkorn, pp4
Bare-Tone, pp7
Litendrøm
Lilly, pp1
Catty21
Gulsløyfe, pp?
*Drømmer90*, pp5
Xtina87
~Blikk~, pp1

♢Passert IKM
Prøver på nr2 <3, pp4
Thers, pp1

♧Ikke oppdatert
Studentmammaen, pp3
Lillebamsemums, pp1


Husk å gi beskjed på oppropslisten når du blir gravid og flytter over R til termin forum :)
 
Last edited:
Fredag 24:) pp4
 
IKM lørdag 25. PP5 etter SA.
:)
 
Det er mange som er så å si I begynnelsen av prøvingen :)

Noen som vil introdusere seg selv?:D
 
Moro å være i gruppe med andre "nybegynnere" hehe. Kan godt introdusere meg først. Jeg er en jente/dame på 33, med en sambo på 36. Vært sammen i halvannet år (venner i ca åtte), nettopp kjøpt hus på landet og prøver på førstemann.
 
Ja, hva skal man si? Jeg fylte nylig 25år og bor i Stavanger området. Nermer seg 5 år sammen med kjæresten og kjøpte vår første enebolig i fjor :)
Dette blir vår første.
 
Last edited:
Men liten sjangs for at det klaffer denne mnd for oss egentlig. Er på veninneferie, begynnte å få el symptomer på lørdag og skal ikke hjem før på tirsdag :( I følge en app skal el komme ca torsdag, men kanskje den kom litt tidlig denne måneden. Uflaks :p
 
Nå har jo vi prøvd noen få måneder. Men introduserer meg gjerne :) fylt 25 år i vår. Vært kjæreste med min nåværende samboer i 8 år. Og bor i Kongsvinger området :) prøver på vår første :)
 
32 år, vært sammen med samboern i 3 år. Vi har en gutt sammen på 19 mnd. Han har to barn fra tidligere ekteskap.
Jeg har hatt en MA i et tidligere forhold. Vi har prøvet på nr.2 i snart et år, og er nå pp5 etter en SA.
 
Så hyggelig å høre mer om dere :D

Kan jo si litt om meg selv også da. Er 24 år, har en datter på snart 5 år. Har vært sammen med mannen I 7 1/2 år og vært samboere I 6 av de :) vi har prøvd på nr 2 siden februar 2012 og har desverre vært igjennom en rekke tøffe SA. Skal nå prøve noe nytt ved neste graviditet som jeg håper skjer snart da jeg er på min tredje pergo kur nå :)
 
Jupp EL I dag akkurat som beregnet :p
 

Vedlegg

  • 1436202798794.jpg
    1436202798794.jpg
    47,5 KB · Visninger: 56
Back
Topp