☆ Jubeltråd

6+0!!!!!
 
Jubler for at det er fredag, snart helg, mannen kommer hjem, og vi skal til mine foreldre OG i morgen skal vi til min søster [emoji177]fin fin helg med andre ord
 
Jubler for at det er fredag, snart helg, mannen kommer hjem, og vi skal til mine foreldre OG i morgen skal vi til min søster [emoji177]fin fin helg med andre ord
Så koselig :) jeg skal på «fest» imorgen... kan ikke si jeg gleder meg til alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker :woot:
 
Jubler for nå kom endelig mannen hjem fra jobb (jobber borte søndag-torsdag)! Da kan han gå på butikken istedet for meg [emoji23]
 
Så koselig :) jeg skal på «fest» imorgen... kan ikke si jeg gleder meg til alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker :woot:

Hehe, det er alltid like gøy [emoji85] kan jo si du går på ab pga urinveisinfeksjon, da bør en jo holde seg unna alkohol [emoji1305]
 
Jubler, var på TUL i dag og fikk se bankende hjerte. Målte seg også frem til at jeg mest sannsynlig er 7+4 nå :) så havner kanskje over i mars i stedet.
 
Ja men føler alle bruker den og det er som å si man er gravid liksom:hilarious:

Det er sant [emoji23]

Hva med å drikke alkofritt? [emoji848] mye man kan snike med seg [emoji23]

Jeg var i bryllup i helgen, sa bare at jeg kjørte fordi jeg måtte hente mini dagen etterpå, og fordi jeg blir så innmari dårlig dagen derpå, at det er ikke verdt det, skal tross alt være mamma dagen etterpå også [emoji23][emoji85]
 
Det er sant [emoji23]

Hva med å drikke alkofritt? [emoji848] mye man kan snike med seg [emoji23]

Jeg var i bryllup i helgen, sa bare at jeg kjørte fordi jeg måtte hente mini dagen etterpå, og fordi jeg blir så innmari dårlig dagen derpå, at det er ikke verdt det, skal tross alt være mamma dagen etterpå også [emoji23][emoji85]
Ja det er en i familien min som fyller rund dag så jeg skal ha med meg 11åringen så håper de ikke spør så mye da,og maser om at jeg burde skaffet barnevakt osv.
 
Ja det er en i familien min som fyller rund dag så jeg skal ha med meg 11åringen så håper de ikke spør så mye da,og maser om at jeg burde skaffet barnevakt osv.
Da kan du jo si at du ikke ønsker å drikke rundt 11-åringen? alternativene er mange det løser seg sikkert
 
Klarte å spise et knekkebrød med skinke og majones på! Kanskje BITTELITT mindre kvalm idag enn igår!!
 
Jubler for alle graviditetssymptomene :laughing002
Selvom det er ubehagelig så får det meg til å føle meg tryggere på at alt er bra inni der:binkybaby
 
Da var første time hos legen booket [emoji7] Over en måned til, men kjekt å ha noe å se fram til!
 
Back
Topp