~⊙~ jubeltråd ~⊙~

lørdag faktisk! :) ja jeg blir 6+1, håååper jeg ser bankende hjerte!! :D Du er i alle fall langt nok på vei dag:) det står at 25 dager etter unnfangelsen begynner hjertet å slå:) det er 29 dager etter unnfangelsen så håååper! skal på Fredagen! blir spennende å se :D
Ja! Det blir kjempe spennende! :D håper begge får se en frisk liten babis! :)
 
Hehe, det gjekk veldig seint fram til veke 5, men siste veka har rast avgårde! Håper det følest slik for deg og :)
håper det blir slik her og! sneglet seg avgårde fra 3+2 og til i dag! er 5+0 i morgen! :) egentlig går tiden ganske fort men tenker på det heeele tiden og da går det litt senere!
 
Hurra! Time til ul 22.desember :) da er jeg 7+6 og hååååper det er liv da!!
 
Jubler for 6+0 i dag :D og jubler for at mannen fikk tak i urizal flex til meg, håper det hjelper!
 
jubler for at vaskerommet kommer seg og vi har pyntet litt mer til jul:) mye som gjenstår enda men er så koselig med julepynt:D
 
Jubler at eg er 5+2 i dag og at eg fant mitt drømme barnevogn (ja allerede) haha!
Hvilken vogn er det da?

Jeg jubler også for helg, og for pizza og riskrem i kantinen i dag:p hørtes ikke ut som en god kombinasjon, men hver for seg var det veldig godt;-)
 
En Simo Classic! Eg er ikkje med i vogn galskap, gidder ikkje å bruke tusenvis av kroner til det. Da eg såg den Simo Classic ble eg hudestups forelsket i den, såååå kjekt med en vintage vogn!
 
Back
Topp