• TERMINLISTE MARS 2019 *Ny* •

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg kan strykes fra listen[emoji24]
SA på gang. Med så mye smerter, blod å klumper, er jeg lenger ikke i tvil.
Ønsker dere alle masse lykke til. Måtte spirene deres gro seg store å vakkre til termin.
Takk for støtte i tiden jeg var her. Forumet er gull verdt
 
Jeg kan strykes fra listen[emoji24]
SA på gang. Med så mye smerter, blod å klumper, er jeg lenger ikke i tvil.
Ønsker dere alle masse lykke til. Måtte spirene deres gro seg store å vakkre til termin.
Takk for støtte i tiden jeg var her. Forumet er gull verdt
Å nei :(:(:(:( Så utrolig leit! Håper spiren din holder seg fast, mot alle odds :Heartred Og alle andre sine! SA og MA er bare så trist, jeg har masse frykt selv..
 
Jeg kan strykes fra listen[emoji24]
SA på gang. Med så mye smerter, blod å klumper, er jeg lenger ikke i tvil.
Ønsker dere alle masse lykke til. Måtte spirene deres gro seg store å vakkre til termin.
Takk for støtte i tiden jeg var her. Forumet er gull verdt

Så leit å høre:( masse lykke til i neste omgang!
 
Nå er det kanskje mer aktivitet på Marsipanene gruppa, men siden man må ha 50 innlegg i termingruppa (correct me if I'm wrong), så tenkte jeg å høre hva dere syns om eksponering av barn i sosiale medier? Kommer dere til å dele bilder av den lille på Instagram/facebook e.l?

Selv har vi pratet litt om dette, og bestemt oss for å hvertfall ikke dele på Facebook da begge har mange "venner" vi egentlg ikke kjenner. Instagram føler jeg man har mer kontroll på da profilen er lukket, men det er vel ikke så mye bedre? Vurderer å ikke dele noen ting, men har familie spredd over landet så da er spørsmålet hvor det er Ok å dele bilder? Messenger bruker jeg vanligvis, men da eier vel også Facebook bildeneo_O

Spent på å høre deres meninger!
 
Nå er listen oppdatert igjen, gi beskjed om noen mangler eller noe er feil :)
 
Jeg kan strykes fra listen[emoji24]
SA på gang. Med så mye smerter, blod å klumper, er jeg lenger ikke i tvil.
Ønsker dere alle masse lykke til. Måtte spirene deres gro seg store å vakkre til termin.
Takk for støtte i tiden jeg var her. Forumet er gull verdt

:( klem :Heartred
 
Nå er det kanskje mer aktivitet på Marsipanene gruppa, men siden man må ha 50 innlegg i termingruppa (correct me if I'm wrong), så tenkte jeg å høre hva dere syns om eksponering av barn i sosiale medier? Kommer dere til å dele bilder av den lille på Instagram/facebook e.l?

Selv har vi pratet litt om dette, og bestemt oss for å hvertfall ikke dele på Facebook da begge har mange "venner" vi egentlg ikke kjenner. Instagram føler jeg man har mer kontroll på da profilen er lukket, men det er vel ikke så mye bedre? Vurderer å ikke dele noen ting, men har familie spredd over landet så da er spørsmålet hvor det er Ok å dele bilder? Messenger bruker jeg vanligvis, men da eier vel også Facebook bildeneo_O

Spent på å høre deres meninger!

Kanskje lurt å lage en egen tråd om det? Interessant tema!
 
Les ikke for mye. Vi må leve i troa på at dette faktisk går bra! Selv har jeg dårlig erfaring fra mitt forrige svangerskap som også var mitt første. Jeg mistet i uke 18. Som oftest går det bra!
 
Ja det er det nok, men ville gjerne ta det her sånn at jeg får lov til å bli med i Marsipanene gruppen snart. Slik jeg forstod må man ha 50 innlegg i denne gruppa....

Men du kan ta det som egen tråd på mars gruppen :)
 
Ja det er det nok, men ville gjerne ta det her sånn at jeg får lov til å bli med i Marsipanene gruppen snart. Slik jeg forstod må man ha 50 innlegg i denne gruppa....
Du må ha 50 poster på hele marsforumet, ikke under denne tråden [emoji4] Dvs du kan svare på alle trådene som ligger under Termin mars 2019 inkludert våre leker [emoji4]
 
Da skal jeg starte tråden om sosiale medier i Marsgruppa og ikke her:)

Men jeg har et spørsmål ang termindato, kanskje dere kan gjøre meg klokere på det. Jeg ble satt tilbake ca en uke da jeg var på TUL, men blir gal av å se på datoene for jeg er 100% sikker på når jeg fikk siste mens. Er mens termin kun en ca utregning frem til ultralyd? Med terminen jeg har nå så skulle jeg blitt gravid samtidig som jeg hadde mensen. Og det vet jeg ikke stemmer hehe.
 
Da skal jeg starte tråden om sosiale medier i Marsgruppa og ikke her:)

Men jeg har et spørsmål ang termindato, kanskje dere kan gjøre meg klokere på det. Jeg ble satt tilbake ca en uke da jeg var på TUL, men blir gal av å se på datoene for jeg er 100% sikker på når jeg fikk siste mens. Er mens termin kun en ca utregning frem til ultralyd? Med terminen jeg har nå så skulle jeg blitt gravid samtidig som jeg hadde mensen. Og det vet jeg ikke stemmer hehe.

De regner alltid termindato fra mens da det er vanskelig og vite nøyaktig når El har funnet sted :)
De fleste får uansett korrigert termindato på oul :)
 
De regner alltid termindato fra mens da det er vanskelig og vite nøyaktig når El har funnet sted :)
De fleste får uansett korrigert termindato på oul :)

Ja ikke sant:) mistenker at jeg blir satt litt frem igjen på OUL, men er klart at man helst vil til uke 12 så snart som mulig. Etter mine beregninger basert på mens, skal jeg inn i uke 12 neste uke. Har fått mage veldig fort, så venter bare på å kunne fortelle det uten at alle på jobb har sett det fra før:happy:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp