– Unge gravide får flest strekkmerker

M

Moderator Marthe

Guest
upload-13bv-strekkmerker980x549-jpg.51829


– Min opplevelse er at det er unge kvinner som gjerne er tandre i huden som får flest og mest hissige strekkmerker, sier jordmor Grethe Teigen til Babyverden.

Les artikklen og se bildene her http://www.babyverden.no/Nyheter/-Unge-gravide-far-flest-strekkmerker/

Har du fått strekkmerker?
 
Jeg er 20, og 30+ 5 idag, foreløbig ingen strekkmerker på magen eller noe, kun på puppene faktisk :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk masse sist jeg var gravid - da var jeg 21 :p Nå tror jeg ikke jeg har fått noen nye..
 
Var 19 og 20 da jeg var gravid, fikk noen "grove store" på magen første gangen, noen få "ekstra" såg jeg at kom frem etter jeg hadde født, og noen på lårene * hate all of you* Har ikke komt nye enda og håper det forblir sånn :) Once a zebra, always a zebra :( :p
 
Hva regnes som ung egentlig?

Fikk ingen strekkmerker i første svangerskap i en alder av 22:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva anses som ung? Jeg er 26, dette er min første. Er nå 31 uker på vei, ingen merker har dukket opp ennå, men de kommer vel til slutt.
 
22/23 sist og fikk bare noen få små, ingen hittil denne gangen, blir 27


Sent from my iPad using BV Forum
 
25 sist og ingen strekkmerker.. Ingen foreløpig, men kan lett se for meg noen for magen er mye større og spissere nå! Smører og smører til den store gullmedalje ;) gjorde det sist også! Med babyolje på dusjvåt hud!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg var 19 da jeg gikk gravid med første, fikk ingen strekkmerker. Er 27 uker med nr to nå, og har ikke fått noe til nå hvertfall :)
Smører meg med kokosnøttolje, får silkehud av det :)
 
Back
Topp