Øygaard funnet skyldig

Ja, idet ene tiltalepunktet ;)

Men, ja spent på hva straffen blir, iallefall når man ser hvor latterlig lav straffen er i andre lignende saker
 
Har han tidligere vært siktet for seksuellomgang med barn under 14 år?
Flott at han ble funnet skyldig! Jeg håper han nå ikke anker igjen og lar den jenta være i fred!
 
Han burde vært dømt på begge punkt. Straffene er latterlig lave i norge :confused1
 
I første øyeblikk var jeg litt overrasket over at han ble frifunnet for det forholdet som skal ha funnet sted før jenta ble 14, men har forstått det slik at kona til Ø. hadde vitnet om at hun ikke var på butikken den dagen slik at juryen måtte ha lagt til grunn at hun løy dersom de skulle dømt Ø. for det forholdet også.
 
I første øyeblikk var jeg litt overrasket over at han ble frifunnet for det forholdet som skal ha funnet sted før jenta ble 14, men har forstått det slik at kona til Ø. hadde vitnet om at hun ikke var på butikken den dagen slik at juryen måtte ha lagt til grunn at hun løy dersom de skulle dømt Ø. for det forholdet også.
de var litt usikre om tidspunktet , men dommeren sa jo det kunne være en av de dagene. Det var ikke det at de ikke trodde på jenta , men kunne ikke si med sikkerhet når. Hva med kona nå da ? Det var jo ikke aktuelt at han ble dømt , nå raser sikkert hele verden hennes .
 
I første øyeblikk var jeg litt overrasket over at han ble frifunnet for det forholdet som skal ha funnet sted før jenta ble 14, men har forstått det slik at kona til Ø. hadde vitnet om at hun ikke var på butikken den dagen slik at juryen måtte ha lagt til grunn at hun løy dersom de skulle dømt Ø. for det forholdet også.
Aaa da er det sikkert derfor. HUN skulle også blitt tiltalt for å dekke over.
 
Ja, idet ene tiltalepunktet ;)

Men, ja spent på hva straffen blir, iallefall når man ser hvor latterlig lav straffen er i andre lignende saker
Jeg vet men spiller det egentlig noen rolle? Seksuell omgang under 16 år er forbudt. Blir han straffet ut fra hvor mange ganger?
 
Så bra at han ble funnet skyldig! For en ekkel fyr!
 
Den vemmelige grisen, håper livet hans faller i ruiner etter de få månedene han antagelig får nå. Han skulle skamme seg, og stå for det han har gjort. Kona kan skamme seg for å støtte en som griseprater med et barn.
 
Spent på hva han får i straff. Håper han ikke anker i alle fall... For et svin!
 
Han anker garantert igjen, han:( GRISETE og EKKEL fyr :argue Tviler på at straffen er noe særlig streng, typisk norge og støtte opp om overgriperen omtrent! FYSJ!!!!! OG kona burde SKAMME seg... For et nek av et kvinnemenneske :sick006
 
Vet om en jeg som fikk 6 år i buret for seksuell omgang med en gutt på under 7 år..Hurra for Norge. Er uansett bra at jenta ble trodd og eklingen får straff, han gir meg gåsehud på hele meg..Ja kjerringa hans er jo like dum som øygarden.
 
Back
Topp