Øyenfargen til babyen?

Lillemor hadde så mørke øyne at vi ikke klarte å se om de var blå eller brune. Hun var vel nærmere året før de ble lysere, og vekslet litt mellom blå og brunt. Men så landet de på brunt :)
 
De var veldig mørke. Eldste sine så helst svarte ut. Men gikk over i en gråblå farge. Mest blå da.
Minsta hadde mørkeblå og har veldig blå nå. Kan se de på lang avstand :)
 
Nr 1: Veldig mørke ved fødsel, ble brune veldig raskt. Han har brune øyne.

Nr 2: Hadde tydelig blå øyne ved fødsel. Blå/grønn i dag.

Nr 3: Vekslet mellom blå og brun ved fødsel, har klare blå øyne i dag. 1 år, så de kan fortsatt forandre seg til blå/grønn.

Nr 4: mørk blå hele tiden. 7 uker på mandag, så vanskelig å si. Mest sannsynlig blir øynene blå :)
 
Begge gutta har så blå øyne så det er helt fascinerende
 
Eldste: Blå hele tiden. Som faren.
Yngste: Blå. Og så ble de grønne som meg :)
 
Last edited:
Første hadde brun-grønne i er nå mørke brune. Datteren min hadde mørke brune ved fødsel og har det ennå.
 
Første hadde blå ved fødsel, men nå har hun ett brunt øye og ett øye der 1/4 er blå og resten brun.

Veldig spent på hvilken farge lillebroren kommer til å få♡ jeg har grønne og fedrene har blå:)
 
De var mørke blå, nesten vanskelig å se. Nå er de ganske så knall blå :)
 
Mørk blå. Har blitt lysere og lysere blå etter hvert.
 
Vesla hadde mørkeblå da hun ble født. Nå har hun lyseblå.

Lillebror har mørkeblå han også, men er endel brunt også som er kommet i etterkant, så satser på brune øyne på han. ;)
 
Eldste hadde så mørke brune at de nesten var svart ved fødsel, og noen uker og måneder senere, før de ble brune.

Yngste hadde blå i et års tid før de ble ganske brune.

Både jeg og mannen har brune (med litt grønt og sånn) så at ungene også får det et jo ikke uventet. Men begge har vi mor med blå, så det er vel sånn 1/4 sjangs for at vi skal få en blåøyd unge en gang n
 
Back
Topp