Øyenfarge baby

Sol med liten spire

Blir kjent med forumet
Hva tenker dere? Babyen er 6 mnd. Jeg har brune og far har grønne. Spent på hva dette kan bli.
 

Vedlegg

  • A545A38E-0ED0-4864-A9BE-2668740E1E5B.jpeg
    A545A38E-0ED0-4864-A9BE-2668740E1E5B.jpeg
    136,8 KB · Visninger: 144
Tenker at babyen blir å ha blå øyne også senere. :) Flere "mønster" og nyanser vil komme frem, men tror øynene forblir blå.
 
Disse ser såpass blå ut at jeg tror det blir en farge med mye blått :)
Her har jeg blå øyne og pappaen brune. Eldste sønnen vår hadde fargen som på dette bildet rundt 6 måneder. Han har nå gråblå øyne med noen spetter av grønn/brun i.
Det andre barnet mitt ha blå øyne frem til 3 mnd, da ble de skikkelig mørkebrune.
 
Eldste vår hadde egentlig aldri blå øyne. Han har brune. Mellomste hadde blå til hun var godt over året, men endte med brune med litt grønt spett i. Yngste er blå enda, hun er 6 år nå så hinenr bok blåøyd

(mannen og jeg har egentlig begge brunt med varierende innslag av grønt, men begge har vi mødre med blå øyne, så det er noen sånne recesseive gen som har slått til med yngste)

Når din unge ikke mer enn 6 mnd vil jeg med bakgrunn av mi mellomste som var klart blå så lenge at alle trodde hun forble blå si at, det er visst ikke så sikkert. Men helt klart/rent brune blir de vel neppe med dere som foreldre.
 
Dobbelt
 
Kan se ut som om de blir blå!
Eldste her har brune øyne, men de var nesten svarte fra fødselen av. Var aldri blå.
 
For meg ser det ut som de blir blåe. Mine 2 eldste ble født med "svarte" øyne.. og de ble brune.. selv om han eldste har litt grønt i seg. Hun minste var mørke blå ved fødsel og hun har blå i dag... Kan selvfølgelig bli lysere eller litt mørkere i nyanser. Du får vente å se
 
Back
Topp