Øyelokk som henger

Tweak

Forumet er livet
Jeg har et øyelokk som henger noe voldsomt hver gang jeg blir sliten, ikke bare sånn trøtt for dagen-sliten men sånn hverdagssliten. Det henger så langt ned at det dekker nedi pupillen! Jeg er redd for at jeg ender opp som mormor med ekstremt hengende øyelokk og såre øyne. Jeg ser dårlig nok som det er, så svaksynt at jeg har økt fare for netthinneløsning. Og hvis øyelokket henger nå, hvordan vil det være når jeg eldes?

På alle bildene fra 17 mai feiringen så ser ansiktet mitt helt skjevt ut fordi ene øyet er så smalt og "trøtt" i forhold til det andre...

Er det noe som kan gjøres med det? Evt. kirurgi? Og er dette noe jeg kan få dekket? Det er jo det store spørsmålet...

 
Jeg kjenner to søsken som har et sånt "slitent" øyelokk, og de har begge vært operert og fått stramma opp, fordi det er noen muskler der som ikke fungerer som de skal.
Ta kontakt med legen din, så finner dere nok en ordning emoticon
 
Jupp, dette får du nok dekket, ta en tur til fastlegen så blir du  henvist videre ;) Mamma har nettopp tatt  en slik operasjon ;)
 
Åh, tusen takk for svar dere! Da går jeg inn på mindoktor.no og finner meg en time med én gang!
 
Back
Topp