Øyelege i morgen, mulig svar på kromosomprøver

Nica_

Glad i forumet
Mailykke <3
Gruer meg som bare søren...
Lillemann skal til øyelege i morgen, og jeg regner nesten med at vi får noen svar på kromosomprøvene som er tatt i tillegg!
Nå er jeg lei av å leve i denne bobblen/vakumet som jeg lever i om dagen, så på en måte skal det bli godt å vite, men hva om de har funnet noe... snuffs
 
Lykke til..!
 
Takk begge to:)

Øyelegen er rutinekontroll ja, så det bør vel gå bra!
 
Hei igjen... nå er øyelegetimen ferdig... og den gikk veldig bra!
Lillemann sin blikkparese er forsvunnet, kun litt nystagmus igjen

Det er mye pga øynene de utreder som de gjør tror jeg, så nevnte det for øyelegen alt dette andre de utreder for. Hun gikk inn å sjekket, og så det hadde kommet noen svar, blant annet at de treng fibroblastkultur på noe (jeg myste over skulderen) ... så var nede på barneavdelingen, og nevrologen skulle ringe når hun rakk! klumpen i magen er fortsatt stor!
Men vi er ikke kalt inn til noen ny time før i januar, og det må være positivt isåfall!
 
Fibroblastkultur erbiopsi tror jeg!

Men legen ringte å la igjen beskjed på svareren min (for den forbanna iPhonen hadd jo ikke lyd igjen) :( Da sa hun at hun kunne ikke si annet enn at prøvene så helt FINE ut... fantastisk igrunn!
 


Nica_ skrev:
Fibroblastkultur erbiopsi tror jeg!

Men legen ringte å la igjen beskjed på svareren min (for den forbanna iPhonen hadd jo ikke lyd igjen) :( Da sa hun at hun kunne ikke si annet enn at prøvene så helt FINE ut... fantastisk igrunn!

Kjempebra! Og så godt at blikkparesen har gått tilbake! Men håpar dei finn ut av grunnen til at den var der i utgangspunktet, alltid greitt å vite.

Er du sjølv rolegare/mindre bekymra no?
 
Sender deg en stor klem
Her har vi gått siden april i uvisheten om jenta har epilespi eller noe annet. Og den uhvishetten har vært helt jæveli kan en si. Nå har ho startet på medisiner og er på opptraping i 1 uke før ho er på den dosen ho ska være på
Ønsker deg lykke til
 


Ranveig R skrev:


Nica_ skrev:
Fibroblastkultur erbiopsi tror jeg!

Men legen ringte å la igjen beskjed på svareren min (for den forbanna iPhonen hadd jo ikke lyd igjen) :( Da sa hun at hun kunne ikke si annet enn at prøvene så helt FINE ut... fantastisk igrunn!

Kjempebra! Og så godt at blikkparesen har gått tilbake! Men håpar dei finn ut av grunnen til at den var der i utgangspunktet, alltid greitt å vite.

Er du sjølv rolegare/mindre bekymra no?


Noe roligere er jeg absolutt... men jeg må nok ta meg en real prat med henne i morgen! Jeg må vite at de har fått svar på alle prøvene, og at ingen av dem viste avvik! Det skal noe til å roe meg helt ned nemlig :/
Angående blikkparesen, så tror jeg de er litt i villrede. når vi fikk beskjed om at han hadde den for ca1 år siden, varbeskjeden at dette kom han alltid til å ha,og det kom aldri til å bli bedre! Men det har jo blitt bedre og bedre for hver gang vi har vært der, så devet nok ikke hva det kan komme av!

Men det sier ihvertfall noe om at det ikke skyldes en degenerativ sykdom, da hadde det nok ikke blitt bedre:)
 


Cutie Funny Bubbles skrev:
Hva føler du nå når hun sa at prøvene var helt fine?
HVa tenker du ang dette?


Som jeg skrev over, så er jeg ikke helt rolig! Men hun kan vel ikke si dette om det er prøver som har kommet som viser avvik, da ville hun nok ordlagt seg på en annen måte tenker jeg! Hun sa også, om jeg lurte på noe mer enn dette, så fikk jeg bare ringe.
Tenker at jeg ikke kan ta dette som annet enn positivt... og ingen av de møkkasykdommene som de har sjekket! Om det er noe så er jo det som sagt greit, bare han ikke mister ferdigheter og blir syk:)


bondekone, tusen takk og klem til deg også! Føles det greit å ha visshet, eller er det kaosfølelser?
 
Back
Topp