Østfoldtreff

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Fant ikke igjen tråden...
Noen som er klare for et treff uka etter påske? :)

Den uka kan jeg hver dag minus fredag, helst før kl 15.00, men kan sikkert klare å få til senere om jeg får ladet opp på forhånd:p

Hvilket kl.slett og sted passer best?
Jeg foreslår enten Moss eller Sarpsborg, siden dette er to ganske sentrale steder. Så si fra hvilken som passer best.
For min del har det ingenting å si siden jeg bor midt imellom:)
 
Last edited:
Mitt forlag: Onsdag i tolv/ett tia i Moss :)

Onsdag 08.04 kl 12.00 i Moss
Passer det for fler? :)

Jeg er veldig lite kjent med steder, men sist gang møttes vi på Jordbærpikene på Mosseporten. Eller er det bedre inne i byen?
 
Dytter opp:)
 
Passer ikke med onsdag neste uke likevel. :(
Jeg har fått time hos en manuellterapeut pga bekkenet neste onsdag.
 
Passer ikke med onsdag neste uke likevel. :(
Jeg har fått time hos en manuellterapeut pga bekkenet neste onsdag.

Så kjedelig:( men bra du har fått time da;)
Klar andre dager og jeg da:)
 
Beklager så treg respons forresten. Forum innloggingen min driver å kaster meg ut innimellom, så ikke alltid jeg rekker å se så mange av trådene før den tuller...
 
Hva med formiddagen neste fredag da? :)

Da var jeg hjemme igjen:)
Ser ikke ut som det blir trening neste fredag i det hele tatt, så da passer det egentlig når som helst
 
Da var jeg hjemme igjen:)
Ser ikke ut som det blir trening neste fredag i det hele tatt, så da passer det egentlig når som helst
Perfekt :) Da kan vi et treff neste fredag! Har du (evt andre som også vil møtes) noen ønsker om klokkeslett? :) (Regner med vi fortsatt snakker om i Moss?)
 
Kl 11 kanskje? Samme for meg egentlig:)
Kommer gjerne til Moss jeg, mem som nevnt tidligere så er jeg ikke så kjent med steder da, så om noen har forslag der så kom gjerne med det:)
 
Kl 11 kanskje? Samme for meg egentlig:)
Kommer gjerne til Moss jeg, mem som nevnt tidligere så er jeg ikke så kjent med steder da, så om noen har forslag der så kom gjerne med det:)
Klokka 11 passer fint :) Har fått anbefalt gågata ved kinoen, der skal det visst være flere koselige cafeer :) -hva tenker du om det?
 
Klar for i morgen? :)
 
Blir det kl 11 på Riis? Jeg jobber i toppen av gågata, så hvis jeg får tid kommer jeg kanskje en liten tur, jeg også
 
Back
Topp