Østfold

Selthe

Blir kjent med forumet
Ikke for å ekskludere noen altså, men er det flere her fra Østfold:)?
moro å kunne komme i kontakt med flere i området som har termin i november:)

Meg: 25 år, mannen er 26. Og vi venter nå vårt første barn, etter 1 år med prøving (Ingen har fra før av)
 
Jeg er fra særp ;) 27 og har to barn fra før født i 08 og 10 :)
 
Østfold her og, Råde :)
 
Hei :) har ikke skrevet noe inne her før, bare fulgt med! Men tenkte det var på tide nå:) vi er bosatt i Halden, så hyggelig å snakke med andre i disse traktene! Har termin 5 november :) så to små hjerter slå i uke 8 . Så gleder oss enormt! Hvor langt er dere på vei? Stor nedtelling til uke 12 :D!
 
Hei :) har ikke skrevet noe inne her før, bare fulgt med! Men tenkte det var på tide nå:) vi er bosatt i Halden, så hyggelig å snakke med andre i disse traktene! Har termin 5 november :) så to små hjerter slå i uke 8 . Så gleder oss enormt! Hvor langt er dere på vei? Stor nedtelling til uke 12 :D!

Jeg er faktisk ikke helt sikker ;) ifølge mens så skulle jeg ha vært nærmere 7uker men pga pcos vil jeg tro det ikke er med enn slutten av uke fem begynnelsen av uke 6 ;-) vet at HCG stiger som den skal så blir nok en baby i november ;)

Så moro med tvillinger da!! Har du noen barn fra før?
 
Jeg er faktisk ikke helt sikker ;) ifølge mens så skulle jeg ha vært nærmere 7uker men pga pcos vil jeg tro det ikke er med enn slutten av uke fem begynnelsen av uke 6 ;-) vet at HCG stiger som den skal så blir nok en baby i november ;)

Så moro med tvillinger da!! Har du noen barn fra før?

Gratulerer så mye til deg :) så stas!!
Har ingen fra før:) har prøvd i to år nå, fikk satt inn to på første ivf forsøk ;og jammen satt de ikke også! Bortsett fra ekstrem kvalme , så tror jeg nesten ikke på det enda! ☺️
Noen symptomer som har meldt seg der?
 
Hei :) har ikke skrevet noe inne her før, bare fulgt med! Men tenkte det var på tide nå:) vi er bosatt i Halden, så hyggelig å snakke med andre i disse traktene! Har termin 5 november :) så to små hjerter slå i uke 8 . Så gleder oss enormt! Hvor langt er dere på vei? Stor nedtelling til uke 12 :D!
Gratulerer med tvillinger:)
Jeg er 6 uker i dag, pga lange sykluser regner jeg fra unnfangelse, men utifra menstermin er jeg 7 uker:p
Termin 28. November etter min beregning:)
 
Gratulerer så mye til deg :) så stas!!
Har ingen fra før:) har prøvd i to år nå, fikk satt inn to på første ivf forsøk ;og jammen satt de ikke også! Bortsett fra ekstrem kvalme , så tror jeg nesten ikke på det enda! ☺️
Noen symptomer som har meldt seg der?

Ekstremt kvalm og trøtt ;) for å ikke snakke om puppene som er så ømme at bh kan jeg bare glemme! ;) Hehe
 
Fredrikstad her også:)
Vi er 23 og 24 år gamle, første barn! Hadde vært gøy å prate med flere i samme situasjon :)
 
Back
Topp