Ørebetennelse

Lizz83

Gift med forumet
Da ser det ut som om at den lille frøkna mi har fått ørebetennelse. Hun bare gråt og sa aua i hele natt uten at jeg visste hva det var. Gav henne en paracet i 01-tiden, men sov kanskje bare en halvtime etter dette... Men det var først etter luren hennes nå i ettermiddag jeg så at hun hadde me gul guffe på puta og i øret og håret (høyre side) og da hadde jo selvsagt fastlegen stengt.
Så nå lurer jeg på om vi skal ta en tur på legevakten i kveld eller vente til i morgen og gå til fastlegen fordi hun får sikkert ikke noe for ørebetennelsen uansett.. Allmenntilstand redusert med litt feber.
_____________________________________________________

Da har vi snakka med legevakten og hun fikk ikke engang time der inne sånn at legen kunne se på henne. Fikk beskjed om at så lenge hun ikke fikk mer feber eller det fortsatte å renne fra øret hennes et par dager så var det bare å pøse på med smertestillende og nesespray...
Kjenner at jeg er skeptisk til det og at hun burde fått penicillin. Jeg er selv et ørebarn og sliter fremdeles mye med det og det er et helsikke! Tror jeg må ringe fastlegen hennes i morgen...
 

Ta en tur til legevakta og få det sjekka...Ellers så er det vel bare å gi paracet til det gir seg...

Masse god bedring til lille frøkna...

 
Ville ringt legevakta og hørt om de kunne skrive ut penicillin til henne til imorgen så hun får begynt kuren...Viss ikke nytter det ikke,da er det bare å pøse med smertestillende og vente til fastlegen åpner imorgen...
Tragisk men sånn er det...MAsse god bedring til jenta di!!
 
Back
Topp