Ønsket om lillegull!

Jippi! Straks innsett jo. [emoji16]
 
Juhuu! Dette er så spennende :Heartred
 
Jippi! Straks innsett jo. [emoji16]
Yeah [emoji111][emoji173][emoji56][emoji123]
Juhuu! Dette er så spennende [emoji813]red
Det er det!! [emoji111][emoji173] kjennes godt ut å endelig gjøre noe!
Gleder meg til å følge med her :)
[emoji173][emoji173][emoji173]
Så bra med innsett!!! Lykke Lykke til ! Snart skrulleukene!o_O
Hehehe!!!! Digger uttrykket skrulleuker haha! [emoji173][emoji173] spent på de ukene!
 
30 min til innsett [emoji173][emoji173][emoji173] ikke hørt noe fra klinikken så håper det betyr at det er minst ett egg å sette inn... wæææ!! Dette er en deilig følelse å skulle få lov å ruge igjen!! Har til og med orsnet meg fri hele denne uken så eg kan ruge i ro og mak [emoji173][emoji173]
 
30 min til innsett [emoji173][emoji173][emoji173] ikke hørt noe fra klinikken så håper det betyr at det er minst ett egg å sette inn... wæææ!! Dette er en deilig følelse å skulle få lov å ruge igjen!! Har til og med orsnet meg fri hele denne uken så eg kan ruge i ro og mak [emoji173][emoji173]

Så fantastisk!!!! Jeg heier på begge to :)
 
Så herlig[emoji173][emoji173][emoji173] snart er du ruger[emoji7] Og fri uke blir bra nå[emoji108][emoji8]
 
Herlig[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ håper du er ruger nå[emoji7][emoji7]
 
Takk skjønninger [emoji173][emoji173][emoji173]

Nå er jeg stolt ruger ble ett egg av to som klarte seg og de sa det så kjempefint ut så jeg har inntatt hvilepuls og hvileposisjon. Godt kledd på altanen med smoothie i hånden og knalldeilig sol og meditasjonsmusikk på anlegget!! Peace and calmness! *festdegogvokskjæreeggetmitt*
 
Takk skjønninger [emoji173][emoji173][emoji173]

Nå er jeg stolt ruger ble ett egg av to som klarte seg og de sa det så kjempefint ut så jeg har inntatt hvilepuls og hvileposisjon. Godt kledd på altanen med smoothie i hånden og knalldeilig sol og meditasjonsmusikk på anlegget!! Peace and calmness! *festdegogvokskjæreeggetmitt*
Hurra[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så flott[emoji173]️[emoji173]️ krysser fingrene for gullegget[emoji173]️
 
Takk skjønninger [emoji173][emoji173][emoji173]

Nå er jeg stolt ruger ble ett egg av to som klarte seg og de sa det så kjempefint ut så jeg har inntatt hvilepuls og hvileposisjon. Godt kledd på altanen med smoothie i hånden og knalldeilig sol og meditasjonsmusikk på anlegget!! Peace and calmness! *festdegogvokskjæreeggetmitt*

Gratulerer med egg i rugekassa :)
Måtte det være gullegget ❤️
 
Gratulerer som ruger❤️
 
Gratulerer som ruger! [emoji3]
 
Gratulerer som ruger, må det vare i mange måneder fremover. [emoji173]
 
Back
Topp