Ønsket du deg et spesielt kjønn på babyen?

M

Moderator Kristin

Guest
Man sier jo gjerne at det ikke betyr noe, selv håpte jeg på jente og fikk en gutt, nå ville jeg aldri byttet, men hadde bare et bittelite øyeblikk hvor jeg ble skuffet.


Hadde du et kjønn du hadde ekstra lyst på?
Synes du det er lov å bli skuffet om det ikke ble det du ville ha innerst inne?
Og ble du litt skuffet?
 
Ja vet du , det er så fælt det der synes jeg.... jeg ønsket meg jente og fikk jente. Vet ikke hvorfor jeg ville ha jente . Håpet da at nr 2 var jente, men ble gutt...Så jeg ble jo veldig skuffet også . Dette synes jeg var en vond følse å bli skuffet over sitt eget barn fordi han hadde guttetiss. Det gikk heldigvis fort over. :)

Nå med nr 3 så vil jeg ikke vite kjønn. Magebildene jeg viser , sier 50/50 om gutt og jente... jeg er jo så redd for å bli skuffet. Jeg har en av hver og vil få en baby med et kjønn jeg har fra før uansett hehe.. .

Føler nok at jenter er enklere, mer klær til de, likevel er jo ikke det noe grunn for ønsket kjønn heller. Jenter får pms haha...Så jeg tror at sånn til sist , så er det ett fett med hva det blir , så lenge barnet er frisk bør jeg være glad til.
 
Jeg er ikke så opphengt i kjønn, så for meg er det litt samme hva det blir. Har ei jente fra før, visste ikke kjønnet før hun var ute. Samme nå også, har det som en overraskelse. Uansett syns jeg to barn er nok, så vi gir oss her. Jeg må ikke ha en av hvert kjønn og har ingen ønske om at den i magen må ha et spesielt kjønn. Det blir det det blir, og man får ikke endra på det. Jeg er glad for at jeg kan få barn og for at babyen i magen er frisk. Et barn er en stor glede uansett. Jeg kjenner jeg er veldig avslappa i forhold til mange andre når det kommer til kjønn.
 
For oss spilte det ingen rolle hvilket kjønn babyen har. Jeg hadde en magefølelse på at det var gutt, og det var fler rundt meg som tippet gutt. Vi ble derfor ganske overrasket når det var ei lita jente! Det hadde dog vært veldig moro å få en gutt en gang, da det ikke skjer i familien. Den siste som fikk en gutt var min oldemor
 
For oss spilte det virkelig ikke noen rolle, begge deler like ønsket. Men jeg har liksom alltid sett for meg å være guttmamma, og nå er det en liten gutt i magen. :)
 
Vi ville gjerne ha en gutt, da mannen har to jenter fra før, og han ville gjerne oppkalle en sønn etter sin morfar som døde for tidlig.
Men nå er det ei jente i magen. Og vi er veldig glad for det. Aller mest vil vi ha et barn, det er jo det viktigste.
 
Denne gangen var det ikke så nøye om det ble gutt eller jente, det viktigste for meg har vært at alt er bra med den lille :Heartred

Men syns det er gøy at det er ei jente da jeg har en gutt fra før.
 
Har en bonussønn fra før så håpet litt på jente, men hadde jo vært praktisk med gutt siden vi hadde masse klær fra han:joyful: Det er ei lita jente da, hvis de ikke har sett feil begge gangene:shifty::p Blir spennende! Er så vant med gutt og «gutteting» at de blir uvant å handle jenteklær og skulle oppdra ei jente:rolleyes::D
 
Back
Topp